|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:[off topic]Black Widow is wel leuk, al hebben ze niet elke keer even mooie spullen. Wat vooral leuk is dat ze veel jurken en zo zelf maken, zodat je iets in een bepaalde kleur of maat kunt laten maken...[/off topic] [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 16-01-2002 13:44] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Sun Caged biedt zich bij deze aan om op je festival te spelen. Sowieso lijkt het me een goed idee om wat Progressieve metal te boeken. Dit genre is flink groot! Wat wel tricky is met Prog, is dat veel bands erg saai zijn om naar te kijken omdat weinig bands waanzinnig musiceren met een visueel aantrekkelijke show kunnen/willen combineren. Sun Caged doet dat wel! Zie foto's op http://www.suncaged.com ("visual" pagina, foto's van 013/4 okt. 2001 zijn een goed voorbeeld). Ook heeft Sun Caged veel hardere invloeden. Onze bassist speelde in een vette death-metal band (Agony, waarmee ie in 1996 op PinkPop speelde!). Dus: http://www.suncaged.com ! Dennis / Sun Caged |
|
Ik kom bijna agelijks langs de blackwidow, ze hebben er wel leuk spul, maar de echt gave dingen zoals een gave kelk zijn best prijzig. Op zo'n festival wil je wat rariteiten hebben, maar waar vind je winkels met vaag spul die dat tussen een stel dronken torren willen gaan verkopen. ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
[offtopic] Black Widdow vink zelf niet echt veel aan.. ik zocht een gave ring.. ze hadde bijna nix gaafs liggen.. zekfs geen harnasringen! en bandshirts moet je er ook niet gaan bekijke... nee, dan ga ik wel naar Amsterdam...[offtopic] |
|
[offtopic] Gaat t hier heel de tijd over eten en mis ik het gewoon, minder hoor [/offtopic] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Tuurlijk! Dom Dom Dom Dom Dom |
|
Je kan natuurlijk ook proberen In The Woods... weer bijelkaar te laten komen. Dat zou ik niet willen missen! In The Woods ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Lijkt mij ook een goed idee. Je kunt bijvoorbeeld denken aan de volgende nederlandse bands: - aRABESQUE - In Cryptic Form (uit bladel, zeer goede band) Andere bands die ik graag zou willen zien zijn: - Opeth - Evergrey - Planet X - Ark - Aghora - The Kovenant - Amorphis ... do you think we're forever? ... |
|
plek is natuurlijk belangrijk...beste ergens in het midden van et land (dus niet in limburg) Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: Is wel leuk hoor, maar (ik wete niet wara je woont ofzo) ik zou er niet het hele land voor afreizen, zo ontzettend bijzonder is het ook niet echt.... [Dit bericht is gewijzigd door Shisha op 16-01-2002 21:12] |
|
quote:Ik, uit VEENENDAAL, ben er eens geweest. Het was het HOOFDDOEL van mijn reis en ik was diep, diep teleurgesteld. Om nou 2 uur in de trein te zitten voor 3 jurken (ok, bloesjes in mijn geval destijds) en een vitrine met schmuck... ach, gelukkig dat er een goeie platenzaak in de buurt. |
|
quote: idd! NIET in limburg! |
|
quote: Bij de black widow in de buurt? Is die zaak wel reiswaardig? "Een beetje in het midden van het land" is ook net zo min Holland of daar ergens boven Overijssel of zo, als Limburg... |
|
quote:Ik weet niet meer precies. Ben eer eens geweest. En nu herinner ik me dat het ook Den Haag geweest kan zijn... |
|
quote: Ow, ok, ergens in ZH dus . Ook iets goeds op een festival: een handig bonnensysteem voor consumpties! Niet aparte bonnen voor drank en spijs, maar 1 soort bonnen van een fatsoenlijke waarde (niet van 25 Eurocent of zo bijv, want dan kost alles minstens 4 bonnetjes). |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |