|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Pipi |
|
R. |
|
Dissection Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Cunttrol Human Delle mvg wk10 |
|
Slok, Slurp, Slak |
|
Imperator Adolf Latijn en Germaans KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Düsseldorf |
|
Het topic kan dicht jongens! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah, nog een paar .. ? Ik vermaak me wel zo.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Praeceps Adolf Of Caesar Adolf Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Puske en piske |
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Elexorien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Die is al in gebruik Jenje. BLijft van ons copyright af! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-08-2006 18:09] |
|
Nog een paar leuke, mensen, over 5 minuten pleur ik 'm toch wel dicht. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Veritas Adolfus Naftaniel zou er trots op zijn! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Kurt Cobainica Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Positivoos Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
de RockZOGs mvg wk10 |
|
Vermakelijk topic. Desalniettemin. Doei. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |