|
Auteur: |
|
|
Fearsome Promotions presenteert: GADGET (SWE) UPRISE (CZ) DAYS OF DECAY (FRL) Wanneer: Woensdag 13-09-2006 Waar: Mukkes - Leeuwarden Tijd: 20.00 Entree: 5,- |
|
Gadget en woensdag |
|
GADGET! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ah joh, neem je toch de dag er na vrij? Slaapplek is zo gefixed. |
|
Yo thanx maar kheb haast geen snipperdagen meer en elk weekend in sept. al (meerdere) concertjes/festjes. Gadged is wel teringvet.. maarja. |
|
|
|
ruige tent |
|
Aankomende Woensdag dus alweer. Jbassist, bist nog steeds van plan om te komen? |
|
Ja hjer, ik en mart bin vanne partij. Helje we de 23.20 trein nog denkst? [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 11-09-2006 22:45] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ja, voor die tijd zijn we klaar! |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
speelt gadget als laatste band of al eerder? dan weet ik of ik het haal om weer terug te gaan met de trein. edit: laat maar, weet het al. nice. ben er bij vanaaf! [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 13-09-2006 15:40] You can either agree with me, or be wrong. |
|
Mooie bak herrie was 't! |
|
dat saikers! Jammer dat het wat uitliep "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zekerzz jammer. maar ik denk niet dat we meer dan 15 minuten gemist hebben. leuk kroegie dat Mukkus btw You can either agree with me, or be wrong. |
|
Schop! Hey FRNK! Dit was gaaf man! You can either agree with me, or be wrong. |
|
mooi voor je, bastard [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-09-2006 14:25] |
|
Hehehehehehe, gister ook niet naar tilburg geweest dus?! You can either agree with me, or be wrong. |
|
Hehe nope Ach boeiuh, wo.avond lekker produktief geweest en gister lekker zat Thanx dat je me meevroeg trouwens [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-09-2006 14:27] |
|
Waarom is er nog geen Gadget topic DAMNIT!! Anyway: NIEUWS! en GOED nieuws! "Yes! A european tour between march 15th and April 1st is in the works. Dates will be posted here as soon as they're confirmed. We are also booked for this years MOSH festival in Lublin, Poland on October 20th! As for now, theese are probably the only european dates for 2007 since we'll be focusing on writing and rehearsing our third full length album during this year." "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Is er iemand die weet hoeveel bezoekers er die avond in Mukkes ongeveer waren? |
|
Ja, ik hoor het te weten, maar mijn geheugen laat me wel eens in de steek. Ik dacht rond de 40 betalende ofzo. Hoezo? [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 05-01-2007 14:19] |
|
Hey, Bedankt voor de info. We zijn aan 't zien om een belgische datum op hun komende tour te organiseren. Probeer een beetje een idee te krijgen hoeveel ze op hun laatste september tour trokken. Zit jij bij organisator Fearsome Promotions? |
|
Ja, dat ben ik. |
|
Wietse de organist spelfout weggehaald... |
Index / Concerten |