|
Auteur: |
|
|
Ja die is hier lid. Ze pijpt alle mannelijke leden voor 5 euro. Aanlsuiten in de rij. Slotje. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
:') Ik weet van niks, trouwens. |
|
Ik weet ook van niets. Ik moest in ieder geval geen geld betalen... En welk lid is dat dan? |
|
oeehhhhh het alter ego van ijsregen wellicht |
|
quote: yes, door dit te posten heb je haar helemaal versierd. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-08-2006 21:38] |
|
ZM, the easiëst way to get laid. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 24-08-2006 21:40] Subtiel kamerolifantje |
|
laid. |
|
Op kot zitten? Wat is dat in 't Nederlands? In de kelder oid? |
|
strontlazarus zijn, gok ik. |
|
quote:Volgens mij is de kot de plee. Maar waarom zou hij haar tegengekomen zijn op de plee? Subtiel kamerolifantje |
|
Dat ze een kamer heeft in gent aangezien ze daar studeert. Maar ik weet zelfs niet waar ze woont ofzo ^^ En kprobeer haar niet te versieren en ze had me ook niet gepijpt. Khoopte haar gewoon terug te spreken maar vind ze nergens. En veel helpt dit postje blijkbaar ook niet ^^ |
|
quote: Waarschijnlijk hierom. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
je kunt er bedenkingen bij krijgen nah, ik vind het romantisch of ze heeft hem platjes of nee, aids meegegeven en wil hij haar nu omleggen |
|
quote:ROFL KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tering, als dat meisje hier nog post, denk je dat ze überhaupt nog wat van je wil nu? |
|
quote: Maar volgens mij post hier inderdaad sinds kort ene Freyja of zo....hehe. No cookies for Kevin! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik hoop het ^^ Maar met al die commentaren hier :| :p |
|
Is er hier trouwens nog een ledenlijst? Want het is alweer enkele maanden geleden dat ik me hier nog heb aangemeld |
|
nou chuck, ik vind je een toppertje hoor! hoop voor je dat je haar zult vinden |
|
je kunt zoeken op username maar een ledenlijst is er niet.... toch? |
|
Toch iemand die me steunt ^^ Bedankt! Mja, we zien wel zeker |
|
quote: Misschien te vinden via het hoe oud ben je topic. Ikzelf ben daar te lui voor. |
|
Vraag de user Hypnos, ik weet zeker dat ie je verder kan helpen. Nee, geen geintje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Algemeen |