|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
In Amsterdam, Warmoesstraat 131, het wordt een maandelijks feest met allerlei verschillende genres, wel gericht op alternatieve muziek, niet per sé alleen maar metal, maar metalbands zijn meer dan welkom. De entree bedraagt slechts 5 euro (koopje toch voor vijf bands?). En als je wilt spelen; stuur een demo naar: valsinarb@hotmail.com of naar: Branislav Plesa Wolter Brandligtstraat 31 1063 SW Amsterdam Alvast bedankt en laters!!! Brani [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 03-10-2006 15:08] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Wat schuift dat? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Dat is uiteraard geheel afhankelijk van het aantal bezoekers, heb je een vette band en werk je een beetje mee met flyeren en andere vormen van promotie krijg je een leuk bedrag. Ga je op je luie achterste blijven zitten en wachten tot ik alles doe loop je het risico dat het minder wordt. Maar omdat ik de kwaaiste niet ben valt er te praten over een vergoeding voor de reiskosten. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 26-08-2006 18:14] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
U heeft mail! |
|
Yepz.... mijn mailbox zit vol met demo's enzo. Zelfs zo erg dat ik Oktober en November al volgeboekt heb. Programma voorlopig: 17 September: Ablaze (MetalCore) The Viking Mark Experience (Nostalgic Rock) Misty Mourning (Melodic Death Grunge) No Sins (Punk) en een surprise-act!!! 22 Oktober: Obsidian (EmoCore) The Viking Mark Experience (Nostalgic Rock, deze keer met een compleet andere setlist dan 17 september) Bonny Parker (Eigen stijl covers/grunge) Antiwire (Eigen stijl covers/punk) Scenario II of Cypher (staat nog niet helemaal vast) 19 November: Profane (Deathmetal) Myrkvar (Viking metal) Mindless (NederHardCore) Ben Hur (Old School Hard Rock) Rijmfabriek (Nederhop op zijn best) Programma is onder voorbehoud. Dus wees er snel bij want dit feest gaat knallen als een motherfucker! check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Mijn fout, zat niet op te letten waar is het precies in Amsterdam? Adres enzo? Entreeprijs? Bierprijs ed? [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 01-09-2006 16:32] |
|
En je hebt weer mail, Gr. Henk |
|
[Dit bericht is gewijzigd door darkreign op 04-09-2006 7:33] |
|
quote: Euhm, ik neem aan dat wij hier nog contact over hebben? Vind het prima hoor, maar had nog niks van je gehoord |
|
Geregeld! |
|
quote: Alweer? HOER! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Het zit in de Warmoestraat, ongeveer 5 min. lopen vanaf het centraal station. Bierprijs kan ik je niet bij helpen.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
U heeft mail! |
|
Nijmegen goed vertegenwoordigd 19 november met Myrkvar en Mindless, ff proberen of ik met een van de bands mee kan rijden |
|
quote: Wat de neuk is Melodic Death Grunge nou weer? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haha, ik vind die band nu al geniaal, zonder één noot gehoord te hebben. |
|
quote:Ik kan je aanraden het daar ook bij te laten. |
|
Alleen wisten Myrkvar en Mindless er zelf nog niks van |
|
quote: |
|
17 September, Winston Kingdom, Viking Mark Experience: "You guys were great! No, really!! The drums could have been louder, Remco. No, really!! And we want to see more aggressive, LOUDER guitar playing from Jordy! Not that there's anything wrong with J.J.'s guitar playing. Hey Mark -- you are da Viking!" We enjoyed it despite April's aching teeth. They're killing her. She is your biggest fan! And I think you're all right too. |
|
quote: Okee... hier een update! 22 oktober wordt 15 oktober, en de bands zijn lichtelijk gewijzigd. Obsidian (Progressive deathmetal) Viking Mark Experience (tweede helft van hun set) De Klik (Nederlandstalige Rock/Metal) Antiwire (Hardcore punk) Bonny Parker (Eigen stijl covers) Mindless heeft gecancelled, maar ik heb de Rijmfabriek geboekt in plaats van hen, dus voor de afwisseling komt er ook nog Hiphop tussendoor... maar goed nieuws voor de die-hard metalfans, ze gaan gitaristen en een drummer inschakelen om er toch een crossover van te maken, ik ben in ieder geval erg benieuwd, want ik vond ze al geniaal zonder gitaren. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 21-09-2006 19:04] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Hehehehe..... kom ons eerst maar eens live bekijken voordat je je grote mond open trekt, want jouw kennis is gebaseerd op opnames die bijna een jaar geleden gemaakt zijn. En anders ga ik even contact opnemen met de columnist die er bij was op Creative Explosion, want die was erg enthusiast, niet alleen over mijn band, maar alle bands en het feest op zich. Overigens zei praktisch iedereen die er was dat ze er volgende keer zeker weer bij gaan zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 21-09-2006 18:54] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Organisatorisch zal het ongetwijfeld prima geregeld zijn. Ik moet alleen Judge wel gelijk geven in zn mening over je band. Dat is idd gebaseerd op opnames van een jaar geleden zoals je zegt, maar dat is wel zijn mening over een product dat jij moedwillig opgenomen hebt. Niet iedereen gaat je band goed vinden. |
|
quote: Wat is dit nou weer voor onzin? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: En er is een verschil tussen je mening eenmalig uiten en het tot in den trieste blijven herhalen. Bovendien zijn daar elders topics voor, zoals bijvoorbeeld http://www.nedermetaal.nl/forum/viewtopic.php?t=95 Daar mag je lekker schelden en zieken wat je wilt, doe ik niet moeilijk over. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Concerten | Volgende pagina |