|
Auteur: |
|
|
Tijdens de intro deze woensdag weer bandjes in Rocks. Allles beter dan Henk Westbroek die op de oude markt staat Open 19.00 Aanvang 20.00 Entree, gratis Kom op tijd want vol = buitenstaan Verder is de EHBO merch stand aanwezig. Meer info www.enschedeseheadbangers.nl [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 26-08-2006 14:39] |
|
quote: en het feit dat je de muziek buiten vaak beter kan horen |
|
quote:in ieder geval op de lange termijn Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ghe ghe, true dat maar is wel een idee om tijdens deze bands buiten te gaan staan |
|
quote: Het is zeker EEN idee, ik zal eens kijken of de afstand tussen mij en de Rocks op die dag overbrugbaar is. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: mentaal doel je op neem ik aan |
|
quote:nou ja, dat is een gegeven, het gaat dit keer vooral om de fysieke kloof die eventueel zou kunnen ontstaan (en nee, ik bedoel geen onontdekte breuklijn die opeens op gaat spelen) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gezien het feit dat je al minstens 50 keer vanuit dan wel A'dam, dan wel vanuit Battum naar Enschede bent gekomen, lijkt het me redelijk te veronderstellen dat deze "fysieke kloof", zoals jij dat zo mooi omschrijft, niet onoverbrugbaar is. |
|
quote:Wat meestal de overbrugbaarheid van een eventuele fysieke kloof kan doen afnemen mag hierbij echter niet uit het oog verloren worden, te weten lambakkerigheid! PS: ik ga maandagochtend blut geben, wil je mee voor je tests enzo? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Gute idee, hoe laat? |
|
quote:10.00 Had jij je al ingeschreven o.i.d.? www.sanquin.nl Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ben bezig en einde offtopic gelul, bellen morgen wel ff |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
niet slowchatten maar komen woensdag! |
|
*klopje* |
Index / Concerten |