|
Auteur: |
|
|
en wat is het? Je moeder. |
|
Vanmiddag besteld bij displeased inclusief de DVD, ze gaan de volledige c.d. spelen in Den Bosch, zoals uit betrouwbare bron vernomen is. |
|
welke band? lekker duidelijk We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ik vermoed iron maiden nu Je moeder. |
|
google is het met je eens We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
tropical danny |
|
gunther and the sunshine girls Je moeder. |
|
lijkt me echt een heerschplaat ja [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 26-08-2006 18:06] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hehe yeah Je moeder. |
|
sorry voor de onduidelijkheid, maar ik dacht dat jullie dat wel wisten Simply because you can breathe,doesn't mean you're alive, |
|
|
|
ik heb hem bij een vriend van me beluisterd en hij klinkt wel goed^^ mijn pa gaat hem binnekort vast wel kopen^^..(handig als je een pa hebt die ook naar rock/metal luisterd) hehe . |
|
koop hem zelf joh Je moeder. |
|
quote: whehe ach ja mijn pa is een grote iron maiden fan en heeft al hun lps en nu ook al hun cds..behalve die nieuwe dan, dus hij koopt hem binnekort toch wel lekker makkelijk toch? haha ik koop hem wel zelf als ik uit huis ga ofzo XD . |
|
ik heb hem ook al een tijdje en ik vind na dance of death dit best een goeie nieuwkomer van iron maiden weer een meesterwerk zal er nog met veel plezier na luisteren my spirit will go on |
|
Zoek een willekeurig Maiden-topic, en lul daar gerust verder. Cheers Bruce Banner |
Index / Heavy Metal |