|
Auteur: |
|
|
|
|
Eluveitie is wel leuk ja. |
|
Zondag alweer! |
|
Inderdaad! |
|
Ik ben er ook Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik heb ze op Occultfest gezien, en dat vond ik wel genoeg voor de rest van mijn leven eigenlijk.. |
|
Dat was nou niet wat je noemt een representatief optreden, als alle muziekinstrumenten wel te horen zijn, en het podium ietsje groter is, dan is het live wel leuk. Maandag ga ik naar de Goudvishal om het hopelijk net zo te zien als een paar jaar geleden in Hedon, was een leuk feestje toen. [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 17-09-2006 12:58] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Dat ging niet hoe het zou moeten zijn. Ze zijn live echt helemaal geweldig! |
|
Doe het dan voor mij Snaackz0rrrrrrr..ga ff met me mee..mag je m`n handje vasthouden , want ik vind het eng tussen al die boze mannen... Het schijnt goed te zijn hoor hun optredens, helaasch was het gewoon kut op Occult.. Van wat ik gehoord heb..geluid was te zacht Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Geluid was niet te zacht, het was gewoon kut met een hoofdletter! Instrumenten waren niet hoorbaar, microfoons stonden niet goed afgesteld er klonk een kraak en gepiep op het podium. Nee, het geluid was niet te zacht het geluid was gewoon fucking KUT. Hehe. |
|
Ik rapporteer wel als ik zuruck ben... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Het was erg gezellig gisteren! Eluveitie was de band van de middag/avond. Band was erg enthousiast, alsook het publiek. Geluid was ook prima. Ze kwamen tot 2 keer terug voor een toegift en ze speelden nog de Maiden-cover run to the Hills Odroerir vond ik maar zozo. Nummers waren wat te langdradig en misten wat pit. Wel gave pakjes hadden ze aan. Conorach was ook wel aardig, alleen de zanger paste er niet echt bij, hij deed ook rare danspasjes, zag er niet uit |
|
En de Basist kwam er een beetje overheen... Ik heb je niet zien staan ofzo.. Helaasch, anders had ik je wat aangeboden. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 18-09-2006 19:00] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
hehehe, die kan je dan mooi voor mij bewaren, voor bij Slayer. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jij mag geen alcohol van de dokter ik had btw wel ff naar Arnhem willen crossen. Had ik ze nogmaalsch gezien Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Shit, gratis bier gemist . Ik herkende je wel van foto's hier, volgende keer zeg ik wel hoi |
|
Nu vraag ik me sterk af waarom ik daar niet heen gegaan ben, vind folkmetal namelijk helemaal de bom BÄRSÄRK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Je zat in een BrEeZaH-tent toen het concert was? |
|
quote: we moeten nog wat oefenen, was ons 2e optreden ooit. En voortaan opletten dat ik niet te vroeg aftik |
Index / Concerten |