|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Komt allen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
yeah kaarten al een huis wordt weer onmeuig beuken jij ook aanwezig nix?? |
|
Kaarten al thuus, ja! ZOEP'N, BREKK'N EN ANGOAN! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jij mag ook komen hoor! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zou niet goed voor m'n polo's zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Doe je geen polo aan. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Da's koud. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Moet je meer bier drinken. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Over moeilijk kijken gesproken. Ow ja, had ik al gezegd dat ik niet kom? |
|
Normaal heerscht Against God and Government |
|
Juist! |
|
Je zou er bijna voor naar Staphorst gaan |
|
Maar....Normaal was toch satanistisch? Subtiel kamerolifantje |
|
Voor zover ik weet is het woord wat je zoekt trouwens satanisch en niet satanistisch. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-08-2006 16:48] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Nee, Normaal is een slag apart. Subtiel kamerolifantje |
|
Mmm, Parkpop was toch dichterbij geweest... |
|
Dat doet me er weer aan denken dat ik nog eens een normaal topic wilde openen. edit. dat parkpopoptreden van normaal was trouwens erg gaaf, op tv gezien. Goeie gitarist hadden ze extra erbij, zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 27-08-2006 17:33] |
|
Vroeguh toen was normaal nog goed, sinds ze live nummers spelen als : ut wurd tied dat wie wer eens goan dansen hoeft het voor mij niet meer zo, toegegeven deurdonderen schopt nog steeds ongenadig kont!!! "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
Uitverkocht mensen, helaas! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Weet je wanneer het echt fout ging? Met de singel van mamma, woar is mien pils. Die btw van de lp deurdonderen afkwam, dat wel. Hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 30-08-2006 21:23] |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:.. ik heb dat singletje .. |
|
quote: Dan ben jij één van de schuldigen! Schande trouwens, die 2 kaartjes naast elkaar. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |