|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Only outro's are real. |
|
"Wat ben jij aan het lezen?" "De bijbel." "Lees je 'm om God?" "Ik lees 'm niet om God, ik lees 'm om Satan." En de fucking hel barst los. Ljaa - Skamslaadte Engler, ik zal 'm voor m'n eigen bestwil maar niet in het Noors trachten neer te zetten. Jullie zijn allemaal negers! |
|
In random order: Metallica - Blackened (echt tof zo omgedraaide tonen) Opeth - Prologue (begin van MAYH: regen, paar piano-toontjes en dan keihard los) Children of Bodom - Warhearts (From now on, we are enemies... You and I!!) en natuurlijk Slayooorrrr - Reign in Blood en vast nog wel meer Inter faeces et urinam nascimur |
|
Reign in Blood uiteraard! BOEM BOEM BOEM zo kan ie wel weer |
|
Slayer - Killing Field Hoewel Lombardo naar mijn mening de betere drummer is blijft dit intro geniaal! Rouwen - Rot Godverdomme Op! Heerlijk intro, herkenbare zondagmorgen! "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
Ik luister nu ook een gave intro: Sgnl>01 van Isis Toetsenbordendrumfanaten zo kan ie wel weer |
|
Wat geniet jullie voorkeur? directe bombastische (en harde) intro's of opbouwende? Of anders gezegd: hoe zou je de ideale intro in enkele zinnen omschrijven? (ik vraag veel h?:p) |
|
Voor elk nummer is dat natuurlijk weer anders. zo kan ie wel weer |
|
Emperor - Al svartr (the oath) en natuurlijk Demoniac - Intro (prologue of war) Zenial |
|
Wat vinden jullie van de intro van 'Mirror mirror' van Blind Guardian? |
|
Intro van Langs galg en rad van Fluisterwoud vindk ook wel iets hebben... kan nu ff niet meer op de naam komen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: naspel for teh win Lullacry - [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-08-2006 21:07] signature |
|
Intro ?n outro van Retch - Ben wa babyheads is toch ook "speciaal" Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: die van reinsertion of aborted remnants anders ook wel signature |
|
quote: *kijkt naar bijbehorende avatar* |
|
quote: hexy, we have a story , remember? signature |
|
At the Gates - The Swarm heeft een heel simpel, doch effectief cross-fade intro |
|
mercyful fate - the oath veruit op nr 1. Voor de rest: carnivore - jesus hitler celtic frost - into the crypts of rays slayer - hell awaits kreator - ripping corpse cannibal corpse - meat hook sodomy cathedral - picture of beauty & innocence king diamond - the candle [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 29-08-2006 21:34] |
|
En hoe kon ik het vergeten: King Diamond - Funeral |
|
quote: Als je het maar kunt skippen vind ik het goed. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Jij skipt dus altijd je intro's? |
|
quote: Bijna altijd als het even kan, de meeste zijn IMO nl. volkomen overbodig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Heel erg vet idd |
|
quote: wie is het hiermee eens? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |