IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 08 sept Platformtheater, Amanda Woodward, Omission, Seizure, Grinding Halt
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-08-2006 22:18 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

08 sept Platformtheater in Groningen

Amanda Woodward (melodieuze schreeuw emo uit Frankrijk)
Omission (rockende danscore uit meerdere delen van Nederland)
Seizure (supersnelle mannen uit Groningen)
Grinding Halt (zwaar en uit Groningen)

open 20.30 uur
start 21.00 uur
schade ?5,00

komt!!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 29-08-2006 8:57 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Oeh, eem kiek'n of ik daar tijd voor kan maken.

Touché, pussycat!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2006 8:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

rockende danscore? WTF?

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-08-2006 10:24 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ja, dat snap ik ook niet echt, rockend is het zeker maar danscore?
Wel erg cool om met ze tespelen, ken pieter wel van de o'hara opnamens en feestjes in bergum, dus dat is sowiso gezellig, erg zin in!

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 29-08-2006 10:25]

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-08-2006 10:28 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, ze zetten tegenwoordig overal maar "core" achter. Jazzcore, mathcore, deathcore...ik zit eraan te denken een totaal vernieuwend genre te beginnen: shanti-core!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2006 10:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

mannecore karrenspore

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 29-08-2006 10:30 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

pardcorehunk

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 31-08-2006 0:32 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ved hoor

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-09-2006 14:25 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 06-09-2006 22:09 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

SCHOOOPPPP!!!!!!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 08-09-2006 9:59 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Poep, ik ga het niet redden er vanavond bij te zijn. Doe ze daar de groeten, JB.

Touché, pussycat!

Jerome
Usericon van Jerome
Posted 08-09-2006 11:57 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

Hmmm zonde, moet zelf optreden in 't Hoogevenne...

veel plezier!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-09-2006 12:12 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Jammer! ik zal men de groeten doen ja!
Alleen hopen dat het concert beter gaat als gister de eerste keer de set doornemen voor het eerst sinds 2 maanden

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-09-2006 12:17 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 29 augustus 2006 10:28 schreef Jenje het volgende:
mannecore karrenspore

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 08-09-2006 12:47 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 12:12 schreef jbassist het volgende:
Alleen hopen dat het concert beter gaat als gister de eerste keer de set doornemen voor het eerst sinds 2 maanden

Je weet toch wat ze zeggen over een slechte generale?

Hoe laat spelen jullie, by the way?

Touché, pussycat!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-09-2006 15:28 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik schat zo'n 21.30, mischien wat later.
Grinding halt schijnt namelijk maar zo'n kwartier lang tespelen/rossen

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com