|
Auteur: |
|
|
jaaaah, maar nu niet meer... kheb wel alles bewaard want mijn interesse is hetzelfde maar de tijd en ruimte (en GELD) is ff niet voorradig daarvoor... Je moeder. |
|
Toen ik 10 was had ik een treintje... maar die is long since gone. |
|
Ik heb Márkling treinen, en kan je wel aan een adres helpen van iemand die in meerdere model merken treintjes handelt. Moch je meer willen weten stuur ff een e-mailtje. Wiegen Meister ! |
|
Mij kan je ook gerust een mailtje sturen, ik heb veel modelbouw tijdschriften liggen bij mij thuis, dus stuur gerust een mail. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
kheb ook een Markling trein verder, met paar wagonnetjes.. wil d'r eiglijk wel van af |
|
quote: ik heb in me kelder nog 1000 piek aan die spullen.. ik doe er niks mee Godverdommen.. |
|
Bedankt voor jullie reacties. Helaas voor enkele van jullie zoek ik geen marklin spullen, maar vooral rails van Fleischmann. Zash Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
Mijn vader en broertje hebben wel een hoop van die Fleischmann zooi, die willen ze alleen niet kwijt Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
wie doet dat nu? signature |
|
Ach gut, Hypnos verveelde zich weer eens spelfout weggehaald... |
|
In de praxis folder staat volgens mij wel een start pakketje voor je Hypnos |
|
hebben ze die in belgië ook? anyway, mn ouders gaan kleiner wonen dus heb alles van vroeger weer in huis, sentiment! geen N maar H0 trouwens Je moeder. |
|
Heb je ook een fluitje? [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 06-09-2008 12:38] Bazzio Attacks!!! |
|
en zo'n kloterig rood petje? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
En een rolstoel? spelfout weggehaald... |
|
Grey heeft mooie nazi-treintjes. (en ook ander spul zonder 88-motiefjes) Bruce Banner |
|
quote:jullie 2 zouden moeten gaan samenwonen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Als Grey een lekker wijf was geweest, waren we al laaaaaang een geil stelletje. Bruce Banner |
|
quote: heersch!! wat is praxis? signature |
Index / Algemeen |