![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hallo allemaal, Dark Romantica is een nieuwe dating site www.dark-romantica.com De site is geheel gratis, dus neem even een kijkje. Graag hoor ik ook wat jullie ervan vinden. Mocht deze post als spam gezien worden, dan mag alles verwijderd worden en biedt ik bij deze mijn excuses aan. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Varanus, daten? ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Dacht dat ZM al zoiets was? ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
hoewel er zijn wel lekkere goths. mijn laatste 2 exxen waren ook gothic maar liever metal ![]() |
|
kan een voordeel zijn als je meer dezelfde smaak hebt ![]() |
|
Wel veel lesbo's daar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 29-08-2006 13:25] Against God and Government ![]() |
|
Zij heeft toch ook op zm gezeten (of zit er nog op)? ![]() |
|
Ja, wie was dat ook alweer .. Burzum weet dat vast nog wel ![]() |
|
quote:Gothic zijn is geen smaak, dat is een fase waar sommigen even doorheen moeten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Oftewel, mental heeft z'n nieuwe forum gevonden? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:deze als ik me niet vergis [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 29-08-2006 14:39] ![]() |
|
Jaaaaa die fladderaar ja ![]() |
|
Elsjefliederflodderfledderflap. ![]() ![]() |
|
Nog steeds ontgaat het nut van dergelijke sites me grotendeels. Metal-dating ligt ook alweer plat maar net als op deze site was het aantal aanmeldingen nu ook weer niet echt hoog. Ik snap niet wat er mis mee is om een naar een leuke kroeg/festival/concert te gaan en daar iemand nummer/mail/MSN te vragen. Als er 1 groep bekend staat om het makkelijk contact leggen dan zijn het de metalfans toch wel lijkt me zo ![]() Vooruit dan: - voor concerten en festivals - voor kroegen ![]() ![]() |
|
quote: Ik ga me gelijk aanmelden! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
ik ga me ook maar eens aanmelden ![]() edit:nee, laat maar [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 29-08-2006 15:20] ![]() |
|
heb me zojuist voorzien van 6 accounts ![]() In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Je gaat met jezelf daten? ![]() |
|
alweer? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Drie keer zoveel vrouwen als mannen. Goede zaak! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |