|
Auteur: |
|
|
Gepresenteerd door Fortarock: American Head Charge + supports dinsdag 14 november 2006 - Open 20:00 | Start 20:30 Entree: € 10,- | Meer info: www.doornroosje.nl De zevenkoppige band American Head Charge debuteerde in 2001 met de plaat The Art Of War. De schijf belandde op de nr. 1 positie in de Amerikaanse metal charts. Dat feit heeft de band zeker geen windeieren gelegd. Er werd getourd met o.a. Slayer, System Of A Down en Slipknot. Met de laatste heeft American Head Charge overigens wel de meeste raakvlakken. De band brengt logge, licht industriële metal. Ook The Feeding uit 2004 tapt uit hetzelfde vaatje, maar is gevarieerder dan de voorganger. De band heeft zich inmiddels, naar het schijnt, van twee bandleden ontdaan en is bezig met nieuw werk. Maar eerst doet de band Europa aan voor een paar optredens. Don’t miss it! Ik ga wel even kijken :D |
|
!!AHC SHOWS ZIJN GECANCELLED!! Wegens ziekte van de toetsenist is de rest van de tour van AHC gecancelled! Waaronder ook de optredens in Nederland! [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 13-11-2006 18:09] |
|
Mooie poster! |
|
En de dag erna in Tivoli te Utrecht, ben benieuwd naar de supports |
|
*bump* |
|
Nog geen support(s) bekend? |
|
quote: zie flyer... |
|
Enig idee of die ook voor Tivoli gelden? Er staat daar nog niets op de site. |
|
Panic Cell doet volgens mij de hele tour mee. Geen idee of Tivoli er nog een 3e band bij doet. |
|
^ | | |
|
!!AHC SHOWS ZIJN GECANCELLED!! Wegens ziekte van de toetsenist is de rest van de tour van AHC gecancelled! Waaronder ook de optredens in Nederland! |
|
Staat niets van op www.headcharge.com Ook niets op het bolwerk in Sneek. dus ik neem aan dat er nog niets aan de hand is Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
het gaat allemaal niet door....AHC zit nu nog in Frankrijk..vandaar mischien de 'trage' gang van informeren. Op de site van Roosje en Helling staat dat het niet doorgaat. |
|
Hmm, best kut. Zat er hard over na te denken om naar Utrecht te gaan. |
Index / Concerten |