|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wooooow, mijn favorite band, valt dat trouwens op een zaterdag? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nee op Vrijdag |
|
LOL! Ik hoor Zillah het al uitschreeuwen van blijdschap. |
|
Goaf iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ben ook aanwezig! |
|
Zaterdag de 11e staan ze in het Bolwerk, Sneek |
|
Klopt...maar Arnhem is dichterbij voor mij haha |
|
Zoals je hier leest komt Deranged niet mee: Despite an announcement by BELPHEGOR's booking agency to the contrary, Swedish gore death masters DERANGED will NOT be supporting BELPHEGOR on its European headlining tour beginning in early November. "We have never agreed upon doing such a tour and to be honest, we have nothing to do with it," DERANGED writes in a statement. Tot nu komen BELPHEGOR,SATHERIAL en WYKKED WYTCH mee: BELPHEGOR to tour Europe in November. Catch them on tour with SATHERIAL and WYKKED WYTCH . More details will be announced shortly. [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 10-09-2006 13:16] |
|
volgens de site van de goudvishal staat het nu trouwens gepland op de 11e. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Daar is een fout gemaakt 10 November: Goudvishal 11 November: Het Bolwerk |
|
Volgens mijn gegevens staat Setherial ook niet op deze tour. |
|
Tot nu toe wel Deranged heeft zich afgemeld ... check: www.metallysee.com |
|
Wykked wytch! |
|
Ik ken die band niet zo goed... Wat is er aan ?.. |
|
Eenheidsworst...en "niet al te strak" spel, maar ik mag er best graag naar luisteren moet ik zeggen... [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 10-09-2006 16:49] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Laatste keer wykked wytch in de gvh was wel een groot succes ja. don't mistake lack of talent for genius |
|
Er gaat nou in de ronde dat de Belphegor-tour is afgelast |
|
dat wykked witch scheen zichzelf toch ingekocht te hebben in die tour een tijd terug? Je moeder. |
|
Volgens GvH waar ik af en toe contact mee heb schijnt het dat de hele Belphegor-tour is afgelast.. Maar ze weten het nog niet zeker dus er is nog hoop.. |
|
ow, nouw ik hoop dat het doorgaat, want het is namelijk bijna het enigste leuke concert voor de komende maanden samen met waking the dead 7 en AMM. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ja zeker hopen dat het door gaat, belphegor heerst as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
he bas, was je er ook weer. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 11-09-2006 18:20] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ja het is nu officieel het is afgelast!... Hij is al weggehaald bij Verwacht Dan maar Sneek als het daar ook nog doorgaat... |
|
quote: nee he, daar gaat het enigste waar ik nog naar vooruit kon kijken, misschien kunnen ze worden toegevoegd aan de AMM affiche. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dan maar na Sneek als vrienden van me ook gaan!.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |