IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Korpiklaani - Vrijdag 27 Oktober - VERA, Groningen Volgende pagina
Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 31-08-2006 19:46 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Vrijdag 27 Oktober CONCERT:
KORPIKLAANI en Myrkvar
VERA, Groningen

Overige NL Korpiklaani data:
25.10.2006 Eindhoven, Effenaar Netherlands
26.10.2006 Rotterdam, Baroeg Netherlands

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 11-10-2006 17:37]

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 31-08-2006 21:05 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Oef, toch nog wat lekkere metal in Grunn. En inmiddels dan weer terug van vakantie!

Dear dirty delightful old drunken old days

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-08-2006 23:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ga hier aanwezig zijn!

Op Wacken slechts een half nummer gehoord ivm met, ik geloof, Carnivore dat toen ook speelde.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 06-09-2006 16:34 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Ben hier zeker bij! Ze waren zo leuk op Wacken...

Bla

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 02-10-2006 14:49 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Hmmmm...
Es even zien wat er te regelen valt. Volgens mij hebben 'we' beschikking over een automobiel.

Disko Disko Partizani

Mliez
Usericon van Mliez
Posted 02-10-2006 16:10 by Mliez Wijzig reactieProfiel van MliezQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mliez

Ik ben er bij!

Stormbringer
Usericon van Stormbringer
Posted 02-10-2006 22:25 by Stormbringer Wijzig reactieProfiel van StormbringerQuote dit bericht

Uiteraard aanwezig

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 04-10-2006 22:24 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Lag wel in de planning erheen te gaan...
maar eerst nog ff informeren tot hoe laat het duurt ivm terugreizen met ov en moet nog kaartjes regelen... :D

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 10-10-2006 16:30 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

En de supports in Vera zijn: Thronar (t.b.c.) en Myrkvar . Denk dus dat ik ook wel aanwezig zal zijn.

Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 10-10-2006 16:47 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

oeh, Korpiklaani. Gezien op Wacken. Hier ga ik bij aanwezig zijn

Verrassend triviaal

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2006 16:48 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Pfff, wel een dag voor The Nerve Of Hard, wat naar.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 10-10-2006 16:54 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Hoop dat Thronar ook doorgaat, maar vernam van de band dat hun bassist waarschijnlijk niet kon...

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 11-10-2006 16:30 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Jammer, hoorde dat Thronar helaas toch niet doorgaat.
Alleen Myrkvar zal dus supporten.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 11-10-2006 16:59 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Op de Vera site staat Thronar nog steeds aangekondigd. Op hun eigen website staat alleen dat ze de Goudvishal gecancelled hebben, maar Vera komt inderdaad niet meer in hun gigs lijstje voor... Maargoed, het gaat mij vooral om Korpiklaani.

Bla

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 11-10-2006 17:38 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 11 oktober 2006 16:30 schreef Meridian het volgende:
Jammer, hoorde dat Thronar helaas toch niet doorgaat.
Alleen Myrkvar zal dus supporten.
Had het wel verwacht idd, maar blijft jammer.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-10-2006 17:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2006 17:38 schreef Regeer het volgende:
Had het wel verwacht idd, maar blijft jammer.

Klote inderdaad. Ik zag ze dit jaar voor het eerst op Elsrock en dat smaakte best wel naar meer.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 14-10-2006 12:06 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Plannen zijn gewijzigd...
Kan ws Korpiklaani niet zien ivm openbaar vervoer...
... ga nu naar een concert in Eindhoven... heb ik iig slaapplaats

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2006 10:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 oktober 2006 12:06 schreef Blair Witch het volgende:
Plannen zijn gewijzigd...
Kan ws Korpiklaani niet zien ivm openbaar vervoer...
... ga nu naar een concert in Eindhoven... heb ik iig slaapplaats
Generous Maria - 3 Speed Automatic - Eindhoven - Rock Cafe The Rambler
The Massacre part II - Eindhoven - Dynamo

Welke?

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 19-10-2006 10:32 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Bla

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-10-2006 4:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehehehe.

Ja, ik ga vrijdag naar de Efteling (fuck Walibi), dus ik moet nog even kijken hoe laat ik weer in de stad ben.

Maar het zal vastwel goedkomen.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 23-10-2006 12:19 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

De Efteling ? Voor de schoolmeisjes op schoolreisje zeker ?

Bla

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-10-2006 15:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nee joh, de Efteling is echt gaaf.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 24-10-2006 14:09 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Maar ik vind de toiletten er zo goor!

3 Berehappen en dan in de achtbaan...

Bla

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-10-2006 23:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Pfff, ik ben nog niet lang terug en redelijk kapot, dus ik ben er momenteel niet.

scotfan
Usericon van scotfan
Posted 28-10-2006 1:51 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

KorPIKlaani was echt pikkiegoed!!! Reuze vermaakt. Morgen maar ff naar PAPPA in Sneek.

gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com

Rathi
Usericon van Rathi
Posted 28-10-2006 2:05 by Rathi Wijzig reactieProfiel van RathiQuote dit bericht

he kut....
ik wist niet dat ze vandaag speelden...
fuck! daar had ik best heen gewild..

Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com