|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Oef, toch nog wat lekkere metal in Grunn. En inmiddels dan weer terug van vakantie! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ga hier aanwezig zijn! Op Wacken slechts een half nummer gehoord ivm met, ik geloof, Carnivore dat toen ook speelde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ben hier zeker bij! Ze waren zo leuk op Wacken... Bla |
|
Hmmmm... Es even zien wat er te regelen valt. Volgens mij hebben 'we' beschikking over een automobiel. Disko Disko Partizani |
|
Ik ben er bij! |
|
Uiteraard aanwezig |
|
Lag wel in de planning erheen te gaan... maar eerst nog ff informeren tot hoe laat het duurt ivm terugreizen met ov en moet nog kaartjes regelen... :D |
|
En de supports in Vera zijn: Thronar (t.b.c.) en Myrkvar . Denk dus dat ik ook wel aanwezig zal zijn. |
|
oeh, Korpiklaani. Gezien op Wacken. Hier ga ik bij aanwezig zijn Verrassend triviaal |
|
Pfff, wel een dag voor The Nerve Of Hard, wat naar. |
|
Hoop dat Thronar ook doorgaat, maar vernam van de band dat hun bassist waarschijnlijk niet kon... |
|
Jammer, hoorde dat Thronar helaas toch niet doorgaat. Alleen Myrkvar zal dus supporten. |
|
Op de Vera site staat Thronar nog steeds aangekondigd. Op hun eigen website staat alleen dat ze de Goudvishal gecancelled hebben, maar Vera komt inderdaad niet meer in hun gigs lijstje voor... Maargoed, het gaat mij vooral om Korpiklaani. Bla |
|
quote:Had het wel verwacht idd, maar blijft jammer. |
|
quote: Klote inderdaad. Ik zag ze dit jaar voor het eerst op Elsrock en dat smaakte best wel naar meer. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Plannen zijn gewijzigd... Kan ws Korpiklaani niet zien ivm openbaar vervoer... ... ga nu naar een concert in Eindhoven... heb ik iig slaapplaats |
|
quote:Generous Maria - 3 Speed Automatic - Eindhoven - Rock Cafe The Rambler The Massacre part II - Eindhoven - Dynamo Welke? |
|
Bla |
|
Hehehehe. Ja, ik ga vrijdag naar de Efteling (fuck Walibi), dus ik moet nog even kijken hoe laat ik weer in de stad ben. Maar het zal vastwel goedkomen. |
|
De Efteling ? Voor de schoolmeisjes op schoolreisje zeker ? Bla |
|
Nee joh, de Efteling is echt gaaf. |
|
Maar ik vind de toiletten er zo goor! 3 Berehappen en dan in de achtbaan... Bla |
|
Pfff, ik ben nog niet lang terug en redelijk kapot, dus ik ben er momenteel niet. |
|
KorPIKlaani was echt pikkiegoed!!! Reuze vermaakt. Morgen maar ff naar PAPPA in Sneek. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
he kut.... ik wist niet dat ze vandaag speelden... fuck! daar had ik best heen gewild.. Unholy Alliance! en even reclame maken voor een stoer festival: www.Rosrock.nl |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |