IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Why She Kills Vorige pagina | Volgende pagina
Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 11-05-2008 16:54 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Overigens, effe helemaal ontopic...

Holy crap, wat een vette EP hebben we zojuist opgenomen! Ik kan niet wachten tot ik 'm kan laten horen.

Hehehe, mag je dat van je eigen band zeggen? Jawel toch?

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 11-05-2008 16:59 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Alleen als je Rouwend in de Mist heet

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 11-05-2008 17:05 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Hehehe... Shit!

Nou ja, vooruit, dan niet.

“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 02-06-2008 9:52 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

En jawel, de nieuwe EP, Daydreams of Obliteration, staat online op onze Myspace. Geschreven en met liefde ingespeeld en -gezongen door Why She Kills versie 2.0, geproduceerd en gemixt door Gerwin Bruins (o.a. Chiraw). Vier brute pareltjes voor uw luisterplezier.

En vanaf nu gaat het alleen maar leuker worden:

14-06, Groene Engel Oss, met Chiraw en Dylath Leen.
20-06, Escape Veenendaal, met Chiraw.
21-06, Patronaat Haarleem, met Dimmu Borgir.
04-07, Waldrock pre-party Burgum.
27-07, Zwarte Cross Lichtenvoorde.
04-10, Scum Katwijk.
09-10, Metropool Hengelo.
11-10, Podium Hoogeveen.
12-10, 013 Tilburg.
19-10, Metal Female Voices Fest Wieze (BE).
08-11, De Pul Uden.
20-12, Het Front Vroomshoop.

Meer data volgen. Jippie de motherfucking pippie, ik ben blij!

En tot zover deze schaamteloze zelfpromotie.

Kusjes!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-06-2008 10:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 9:52 schreef Aaargh het volgende:
(...)
04-07, Waldrock pre-party Burgum.
(...)

Aanwezig!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-06-2008 11:47 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Ik heb gisteravond toen de EP net online stond ff geluisterd. Mijn mening:

Klinkt goed, goede productie, alleen heb ik bij de eerste 3 nrs vaak het idee dat ik de riffs ergens anders al een keer gehoord heb. Al met al vind ik toch het 4e nummer, One Night, One Lifetime het beste. Duurt wel lang voordat die op gang komt, vooral de laatste 2 minuten van de song vind ik leuk.

Verder vind ik dat Anita een mooie job heeft gedaan op gruntgebied en dat Daniëlle ook een mooie stem heeft. Wel jammer dat het erop lijkt dat de cleane zang een ondergeschoven kindje is geworden, Danielle's zang is nogal op de achtergrond erin gemixt en ze komt niet zo heel veel aan bod op de verschillende nummers. Vind ik jammer omdat WSK natuurlijk een concept is met 2 zangeressen en niet met 1 zangeres + 1 achtergrond.
Gelukkig is Danielle op One Night, One Lifetime wat meer te horen.

Mijn mening: overall een prima plaatje, in de toekomst graag meer samenzang (grunts + zang tegelijk bijvoorbeeld) en meer ruimte voor Danielle's vocalen.

Ben benieuwd naar de recensies, wel ff hier posten he?
Verder heel veel succes met de optredens en ga jullie zien op de Waldrock pre-party!

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-06-2008 11:49 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Vind de vocals nu nog minder dan ik ze eerst al vond hehe
Edit: die van Danielle dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 02-06-2008 11:50]

Het is de lichtinval ;')

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 02-06-2008 11:51 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 11:49 schreef Kimmey het volgende:
Vind de vocals nu nog minder dan ik ze eerst al vond hehe
Edit: die van Danielle dan.

Zal ik dat maar als een compliment opvatten dan??

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 02-06-2008 11:53 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Wat een kloteproductie en idem dito nummers. Had na de showlist gezien te hebben toch wel wat meer verwacht.

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 02-06-2008 11:58 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 11:51 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Zal ik dat maar als een compliment opvatten dan??

Nouja ik vind het allebei niet zo denderend maar ik vind je in elk geval wel beter dan Danielle

Het is de lichtinval ;')

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 02-06-2008 12:01 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 11:58 schreef Kimmey het volgende:
Nouja ik vind het allebei niet zo denderend maar ik vind je in elk geval wel beter dan Danielle

Okee thnx. En sinds de EP uit 2006 ben ik gelukkig ook een stuk beter geworden!

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-06-2008 12:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 12:01 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Okee thnx. En sinds de EP uit 2006 ben ik gelukkig ook een stuk beter geworden!

zijn die filmpjes op je myspace nog uit die tijd of redelijk recent?

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 02-06-2008 12:11 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 12:10 schreef Aaaarco het volgende:
zijn die filmpjes op je myspace nog uit die tijd of redelijk recent?

Gheghe nee, dat niet. Weet dat het bagger kwaliteit is, achja, krijg je zonder inzing gebeuren en half zat op je werk besluiten om nu maar dat home videotje op te gaan nemen.

Ik weet jongen!

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-06-2008 12:11 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 juni 2008 11:47 schreef 7th Fallen Angel het volgende:

Alleen heb ik bij de eerste 3 nrs vaak het idee dat ik de riffs ergens anders al een keer gehoord heb.

+1. Verder is het gewoon niet aan mij besteed qua muziek. Wel een veeeeeeeeeeeeeeeel vettere grunt nu overigens!

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 02-06-2008 12:18]

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-06-2008 12:13 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 12:11 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Gheghe nee, dat niet. Weet dat het bagger kwaliteit is, achja, krijg je zonder inzing gebeuren en half zat op je werk besluiten om nu maar dat home videotje op te gaan nemen.

Ik weet jongen!

wel geweldig dat t begint met 'sukkel'

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2008 12:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

AArgh, wat is dat met die namen??

Why she kills

krijgen we hier ooit antwoord op?

Through your Silence
As They Die
Bleed The Sky
Kill Your Darling

waar gaat dat heen?

Fit My Pants?
Rub My Dick
See My Smegma?
Eat My Shorts?
Go To Hell?

signature

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 02-06-2008 12:28 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 2 juni 2008 12:11 schreef blonde rockgod het volgende:
+1. Verder is het gewoon niet aan mij besteed qua muziek. Wel een veeeeeeeeeeeeeeeel vettere grunt nu overigens!

Hm... Zouden er oordoppen bestaan die de muziek tegenhouden maar de grunts doorlaten?

Mijn vriend heeft het trouwens precies andersom: Hij vindt de muziek vet, maar hij houdt absoluut niet van grunts. Dus eigenlijk ben ik degene die het voor hem verpest, hehehe.

Maar goed. Dus. Affijn. Bier?

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 02-06-2008 12:28 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 12:27 schreef Hypnos het volgende:

Why she kills

Through your Silence
As They Die
Bleed The Sky
Kill Your Darling

waar gaat dat heen?

Fit My Pants?
Rub My Dick
See My Smegma?
Eat My Shorts?
Go To Hell?

Go To Hell is wel een coole bandnaam!

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 02-06-2008 12:29 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 12:28 schreef Aaargh het volgende:
Hm... Zouden er oordoppen bestaan die de muziek tegenhouden maar de grunts doorlaten?

Mijn vriend heeft het trouwens precies andersom: Hij vindt de muziek vet, maar hij houdt absoluut niet van grunts. Dus eigenlijk ben ik degene die het voor hem verpest, hehehe.

Maar goed. Dus. Affijn. Bier?

Hahah okee, jammer voor je vriend dan, hij zal toch een keer moeten komen kijken toch?

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 02-06-2008 12:30 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 2 juni 2008 12:27 schreef Hypnos het volgende:

Why she kills

Through your Silence
As They Die
Bleed The Sky
Kill Your Darling

waar gaat dat heen?

Fit My Pants?
Rub My Dick
See My Smegma?
Eat My Shorts?
Go To Hell?

Pull My Finger!

(Edit: Wacht effe...)

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 02-06-2008 12:32]

Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 02-06-2008 12:31 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 2 juni 2008 12:29 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Hahah okee, jammer voor je vriend dan, hij zal toch een keer moeten komen kijken toch?

Hehehe, we hebben een gouden deal: Hij hoeft niet met me mee naar metalconcerten en ik hoef niet met hem mee naar computerbeurzen.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2008 12:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 12:30 schreef Aaargh het volgende:
Smell My Finger!

Wipe My Ass
To Drunk To Fuck
Kiss My Clit
Ease My Emo

signature

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-06-2008 12:33 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

is euthanasie in belgie legaal?

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-06-2008 12:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 12:33 schreef Aaaarco het volgende:
is euthanasie in belgie legaal?

ja, maar niet op zwakzinnigen

signature

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 02-06-2008 12:47 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2008 12:31 schreef Aaargh het volgende:
Hehehe, we hebben een gouden deal: Hij hoeft niet met me mee naar metalconcerten en ik hoef niet met hem mee naar computerbeurzen.

Goeie deal! Hoe staat het met de voorbereidingen voor de live shows van WSK? Weer een try out in de Lantaarn?
Enne, hoeveel nrs spelen jullie overal? Ook nog de oude nummmers??

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com