|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen als je Rouwend in de Mist heet |
|
Hehehe... Shit! Nou ja, vooruit, dan niet. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
En jawel, de nieuwe EP, Daydreams of Obliteration, staat online op onze Myspace. Geschreven en met liefde ingespeeld en -gezongen door Why She Kills versie 2.0, geproduceerd en gemixt door Gerwin Bruins (o.a. Chiraw). Vier brute pareltjes voor uw luisterplezier. En vanaf nu gaat het alleen maar leuker worden: 14-06, Groene Engel Oss, met Chiraw en Dylath Leen. 20-06, Escape Veenendaal, met Chiraw. 21-06, Patronaat Haarleem, met Dimmu Borgir. 04-07, Waldrock pre-party Burgum. 27-07, Zwarte Cross Lichtenvoorde. 04-10, Scum Katwijk. 09-10, Metropool Hengelo. 11-10, Podium Hoogeveen. 12-10, 013 Tilburg. 19-10, Metal Female Voices Fest Wieze (BE). 08-11, De Pul Uden. 20-12, Het Front Vroomshoop. Meer data volgen. Jippie de motherfucking pippie, ik ben blij! En tot zover deze schaamteloze zelfpromotie. Kusjes! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Aanwezig! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb gisteravond toen de EP net online stond ff geluisterd. Mijn mening: Klinkt goed, goede productie, alleen heb ik bij de eerste 3 nrs vaak het idee dat ik de riffs ergens anders al een keer gehoord heb. Al met al vind ik toch het 4e nummer, One Night, One Lifetime het beste. Duurt wel lang voordat die op gang komt, vooral de laatste 2 minuten van de song vind ik leuk. Verder vind ik dat Anita een mooie job heeft gedaan op gruntgebied en dat Daniëlle ook een mooie stem heeft. Wel jammer dat het erop lijkt dat de cleane zang een ondergeschoven kindje is geworden, Danielle's zang is nogal op de achtergrond erin gemixt en ze komt niet zo heel veel aan bod op de verschillende nummers. Vind ik jammer omdat WSK natuurlijk een concept is met 2 zangeressen en niet met 1 zangeres + 1 achtergrond. Gelukkig is Danielle op One Night, One Lifetime wat meer te horen. Mijn mening: overall een prima plaatje, in de toekomst graag meer samenzang (grunts + zang tegelijk bijvoorbeeld) en meer ruimte voor Danielle's vocalen. Ben benieuwd naar de recensies, wel ff hier posten he? Verder heel veel succes met de optredens en ga jullie zien op de Waldrock pre-party! |
|
Vind de vocals nu nog minder dan ik ze eerst al vond hehe Edit: die van Danielle dan. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 02-06-2008 11:50] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Zal ik dat maar als een compliment opvatten dan?? |
|
Wat een kloteproductie en idem dito nummers. Had na de showlist gezien te hebben toch wel wat meer verwacht. |
|
quote: Nouja ik vind het allebei niet zo denderend maar ik vind je in elk geval wel beter dan Danielle Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Okee thnx. En sinds de EP uit 2006 ben ik gelukkig ook een stuk beter geworden! |
|
quote: zijn die filmpjes op je myspace nog uit die tijd of redelijk recent? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Gheghe nee, dat niet. Weet dat het bagger kwaliteit is, achja, krijg je zonder inzing gebeuren en half zat op je werk besluiten om nu maar dat home videotje op te gaan nemen. Ik weet jongen! |
|
quote: +1. Verder is het gewoon niet aan mij besteed qua muziek. Wel een veeeeeeeeeeeeeeeel vettere grunt nu overigens! [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 02-06-2008 12:18] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: wel geweldig dat t begint met 'sukkel' In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
AArgh, wat is dat met die namen?? Why she kills krijgen we hier ooit antwoord op? Through your Silence As They Die Bleed The Sky Kill Your Darling waar gaat dat heen? Fit My Pants? Rub My Dick See My Smegma? Eat My Shorts? Go To Hell? signature |
|
quote: Hm... Zouden er oordoppen bestaan die de muziek tegenhouden maar de grunts doorlaten? Mijn vriend heeft het trouwens precies andersom: Hij vindt de muziek vet, maar hij houdt absoluut niet van grunts. Dus eigenlijk ben ik degene die het voor hem verpest, hehehe. Maar goed. Dus. Affijn. Bier? “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Go To Hell is wel een coole bandnaam! |
|
quote: Hahah okee, jammer voor je vriend dan, hij zal toch een keer moeten komen kijken toch? |
|
quote: Pull My Finger! (Edit: Wacht effe...) [Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 02-06-2008 12:32] “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Hehehe, we hebben een gouden deal: Hij hoeft niet met me mee naar metalconcerten en ik hoef niet met hem mee naar computerbeurzen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Wipe My Ass To Drunk To Fuck Kiss My Clit Ease My Emo signature |
|
is euthanasie in belgie legaal? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: ja, maar niet op zwakzinnigen signature |
|
quote: Goeie deal! Hoe staat het met de voorbereidingen voor de live shows van WSK? Weer een try out in de Lantaarn? Enne, hoeveel nrs spelen jullie overal? Ook nog de oude nummmers?? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |