|
Auteur: |
|
|
???? / THE STONE / VORKREIST European tour: 08.02.2007: Goudvishal, Arnhem 09.02.2007: 013, Tilburg 10.02.2007: Romein, Leeuwarden 17.02.2007: Turock, Essen (DE) 18.02.2007: Lintfabriek, Kontich (BE) bron: http://www.folter666.de/ [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 10-11-2006 13:09] |
|
The Stone is wel geinig. Misschien wel aanwezig. Edit: In de goudvis. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 31-08-2006 20:49] |
|
Haha! Die Romeijn in Leeuwarden wordt een mooi zaaltje voor mij Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik neem aan dat de narcisten van 1349 de afterparty van 'The Stone' voor hun rekening nemen. Kunnen we mooi vroeg naar huis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hehe idd Je moeder. |
|
quote:De Romeijn is goed bezig ja. |
|
Romein |
|
quote: Haha... moet je ff bij Folter records zijn... Het staat daar precies zo als hier (copy/paste) |
|
Even bij Joerg aan de bel trekken dan. |
|
iemand vorkreist gezien? signature |
|
quote: Is pas in 2007 é Hyppie Member of the iso-betawuste crew!! |
|
do'h! signature |
|
Volgens Kriegforum is 1349 nu vervangen door Endstille... 1349 zouden de tour hebben geannuleerd. |
|
Hmmm scheisse. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Endstille Beter! [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-11-2006 0:49] |
|
Kijk eens aan, dat maakt het voor mij ook het overwegen waard. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
the stone is wel interessant, nu endstille er bij is gekomen wil ik zeker gaan! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Maakt voor mij ook geen donder uit wat er mee komt... Ga toch vooral voor The Stone. Heersch Band |
|
Endstill? Das wel gaaf! |
|
Van Kriegforum: quote: Dus nog niet eens zeker of Endstille wel meekomt... |
|
Nouja veel slechter dan 1349 kan toch niet Doe maar Marduk erbij |
|
Lelijkerd, 1349 heerst de pannen van het dak. Nou ja live was het een aanfluiting op de Arnhem Metal Meeting haha. Ik was benieuwd of dat nu beter zou gaan, supervette band. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
1349 heb ik altijd al saaie meuk gevonden. Gaaf drumwerk ja (duh) maar dat is ook alles. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-11-2006 12:41] |
|
quote: Dat was ook alleen maar dankzij de geweldige kwaliteiten van de geluidsman(gvd die vent verdiende een nekschot) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Index / Concerten |