![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Asmodeus is een Oostenrijkse black metal band in de style van Dark Funeral met de snelheid van Marduk, het is een zwaar woeste en technische black metal band. http://www.asmodeus.at dan naar discography, en dan op een cd klikken, voor mp3-tjes ![]() as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike ![]() |
|
Ken ze al een paar jaar. Zeker voor underground-begrippen best een goede band, inderdaad. ![]() |
|
Fantastische band, klinkt goed ![]() blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
jeah zijn er tog nog mensen die het kennen ![]() ![]() as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike ![]() |
|
Marduk en Dork Funeral zijn toch één pot nat! althans dat is mijn bescheiden mening ![]() Against God and Government ![]() |
|
Gister avond die nieuwe c.d geluisterd, klinkt echt heel erg goed. Voor mensen met wat meer metalkenners; het heeft nogal wat weg van Dimesional Psychosis [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 13-09-2006 16:20] Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
hhhmmm ik ken alleen de amsterdamse Asmodeus.....(psycho / rock-a-billy) ![]() |
|
quote: Daar moest ik ook meteen aan denken toen ik dit topic zag staan. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |