|
Auteur: |
|
|
Asmodeus is een Oostenrijkse black metal band in de style van Dark Funeral met de snelheid van Marduk, het is een zwaar woeste en technische black metal band. http://www.asmodeus.at dan naar discography, en dan op een cd klikken, voor mp3-tjes as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
Ken ze al een paar jaar. Zeker voor underground-begrippen best een goede band, inderdaad. |
|
Fantastische band, klinkt goed blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
jeah zijn er tog nog mensen die het kennen as stormclouds gather and thunders shatter the light, then the troops of the darkness will strike |
|
Marduk en Dork Funeral zijn toch één pot nat! althans dat is mijn bescheiden mening Against God and Government |
|
Gister avond die nieuwe c.d geluisterd, klinkt echt heel erg goed. Voor mensen met wat meer metalkenners; het heeft nogal wat weg van Dimesional Psychosis [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 13-09-2006 16:20] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
hhhmmm ik ken alleen de amsterdamse Asmodeus.....(psycho / rock-a-billy) |
|
quote: Daar moest ik ook meteen aan denken toen ik dit topic zag staan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Index / Heavy Metal |