|
Auteur: |
|
|
Hey voor iedereen die geintreseert is Zaterdag 19 jan. vind er weer een Molfest plaats in Heerhugowaard voor meer info: http://207.174.230.173/molfestcom/ bla...bla...bla... |
|
Om dan maar meteen in één moeite door te gaan: als er een festival plaatsvindT is dat werkwoord dus in de DERDE persoon enkelvoud, en in groep vijf van de basisschool hebben wij allen geleerd dat HIJ altijd een T krijgt. Er vindT dus weer een Molfest plaats. MET een T. Dat u het allemaal maar moge onthouden, want de volgende keer dat zoiets gebeurt ga ik gewoon verder met zeiken . Oh ja en Lady Rose, mocht u dyslectisch zijn dan bied ik u bij voorbaat reeds mijn excuses aan... ik wil slechts de aandacht vestigen op slecht taalgebruik, niet op iets waar u niets aan kunt doen. Voor alle anderen geldt: OPLETTEN! IN ROTTEN VAN DRIE!!1111!!!1!!11!1 |
|
Op forums ben ik altijd te lui om de accenten en trema's te gebruiken. Heb ze niet als sneltoets ingesteld. Maar het is zeker een waardige, nobele strijd. |
|
quote: ja ik ben idd licht dyslectisch (wat een kutwoord) maar ik dacht dat ik het aardig verbloemde tot nu dan Nu weer On Topic: Er vindt dus een nieuwe Molfest Metal plaats. Op 22 feb is er weer een Molfest Gothic maar daarover later meer bla...bla...bla... |
|
Wat is het eigenlijk precies? Want de link werkt niet... |
|
Juisd, wad is hed? De linck werkd nied! Maar 22 vebruarie, dan iz mein broerdje jaarich. |
|
quote: Idureen heevd un hobie nodich tog? |
|
ON TOPIC ! |
|
Vanavond is Molfest Metal. Voor meer info check het nieuwsboard hier op ZM bla...bla...bla... |
Index / Concerten |