IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Molfest Metal
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 16-01-2002 1:26 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Hey voor iedereen die geintreseert is

Zaterdag 19 jan. vind er weer een Molfest plaats in Heerhugowaard

voor meer info:
http://207.174.230.173/molfestcom/

bla...bla...bla...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-01-2002 2:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Sorry hoor, niets persoonlijks, maar als taalfascist moet ik even een kleine correctie aanbrengen:

- op de "i" moet een trema, dus ï
- er moet na de eerste 't' een 'e'
- er moet een 's' bij de ene 's'
- het werkwoord hier is een voltooid deelwoord, en aangezien de 'r' niet in het 'Kofschip' (of 'Fokschaap') zit, eindigt dit op een 'd'

Dat is VIER fouten in ÉÉN werkwoord!!!!!!! Voorwaar, een knappe prestatie. De goede manier is dus 'geïnteresseerd'. Verder, TOF, maar ik kan niet.

Met vriendelijke groeten,

Dwaallicht
Minister van Spelling en Grammatica

P.S. GODVERDOMME WANNEER LEERT MEN NOU SPELLEN!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-01-2002 2:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Om dan maar meteen in één moeite door te gaan: als er een festival plaatsvindT is dat werkwoord dus in de DERDE persoon enkelvoud, en in groep vijf van de basisschool hebben wij allen geleerd dat HIJ altijd een T krijgt.

Er vindT dus weer een Molfest plaats. MET een T.

Dat u het allemaal maar moge onthouden, want de volgende keer dat zoiets gebeurt ga ik gewoon verder met zeiken .

Oh ja en Lady Rose, mocht u dyslectisch zijn dan bied ik u bij voorbaat reeds mijn excuses aan... ik wil slechts de aandacht vestigen op slecht taalgebruik, niet op iets waar u niets aan kunt doen. Voor alle anderen geldt: OPLETTEN! IN ROTTEN VAN DRIE!!1111!!!1!!11!1

Jade
Usericon van Jade
Posted 16-01-2002 2:57 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Op forums ben ik altijd te lui om de accenten en trema's te gebruiken. Heb ze niet als sneltoets ingesteld.

Maar het is zeker een waardige, nobele strijd.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 16-01-2002 3:01 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2002 2:39 schreef Dwaallicht het volgende:

Oh ja en Lady Rose, mocht u dyslectisch zijn dan bied ik u bij voorbaat reeds mijn excuses aan... ik wil slechts de aandacht vestigen op slecht taalgebruik, niet op iets waar u niets aan kunt doen. Voor alle anderen geldt: OPLETTEN! IN ROTTEN VAN DRIE!!1111!!!1!!11!1

ja ik ben idd licht dyslectisch (wat een kutwoord) maar ik dacht dat ik het aardig verbloemde tot nu dan

Nu weer On Topic:

Er vindt dus een nieuwe Molfest Metal plaats. Op 22 feb is er weer een Molfest Gothic maar daarover later meer

bla...bla...bla...

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-01-2002 11:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat is het eigenlijk precies? Want de link werkt niet...

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-01-2002 16:28 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Juisd, wad is hed? De linck werkd nied!

Maar 22 vebruarie, dan iz mein broerdje jaarich.

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 18-01-2002 13:41 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2002 2:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Sorry hoor, niets persoonlijks, maar als taalfascist moet ik even een kleine correctie aanbrengen:

- op de "i" moet een trema, dus ï
- er moet na de eerste 't' een 'e'
- er moet een 's' bij de ene 's'
- het werkwoord hier is een voltooid deelwoord, en aangezien de 'r' niet in het 'Kofschip' (of 'Fokschaap') zit, eindigt dit op een 'd'

Dat is VIER fouten in ÉÉN werkwoord!!!!!!! Voorwaar, een knappe prestatie. De goede manier is dus 'geïnteresseerd'. Verder, TOF, maar ik kan niet.

Met vriendelijke groeten,

Dwaallicht
Minister van Spelling en Grammatica

P.S. GODVERDOMME WANNEER LEERT MEN NOU SPELLEN!

Idureen heevd un hobie nodich tog?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2002 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ON TOPIC !

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 19-01-2002 13:49 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Vanavond is Molfest Metal.
Voor meer info check het nieuwsboard hier op ZM

bla...bla...bla...

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com