Gave avond inderdaad!
Mendeed: Binnen 20 seconden stond het kippenvel op m'n armen, maar dat komt vooral doordat het begin van 'Beneath A Burning Sky' gewoon geniaal is. De set was verder ook goed, het was alleen wel jammer dat het geluid in een brij verzandde als de drummer stevig gas gaf.
Born From Pain: Enorm strak optreden! Ik heb ze ook gezien als support van Soulfly, maar daar was ik niet zo van ze onder de indruk. Het geluid was al een stuk beter dan bij Mendeed en ook de nieuwe nummers beukten goed!
Napalm Death: Zij rosten duidelijk iedereen naar huis! Tijdens het eerste nummer was het geluid enorm kut, maar later werd dat aardig rechtgetrokken. Het gitaargeluid was overweldigend, zeker gecombineerd met de zieke screams van Mitch Harris. Barney was weer geweldig ADHD'erig, waardoor er uiteindelijk ook wat meer mensen reageerden op de muziek.
Het viel me nog knap tegen hoeveel mensen er echt voor Napalm Death waren gekomen. Na Born From Pain was het toch wel een beetje rustiger in de zaal. Verder was het gewoon een gave avond!