IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 30 september: Tilburg Headbangers Fest @ Café Extase Volgende pagina
Mötley
Usericon van Mötley
Posted 03-09-2006 0:11 by Mötley Wijzig reactieProfiel van MötleyQuote dit bericht

The truth is hard to swallow when you're choking on your pride...

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 04-09-2006 10:11 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Heeft iemand een tip voor goedkoop hotelletje/pensionnetje in de buurt? De avond ervoor Blind Guardian dus wij gaan 2 nachtjes crashen in Tilburg....

Bla

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 04-09-2006 10:19 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Als je het niet erg vind om op en neer te ridjen heb ik nog wel slaapplek als je wilt

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 04-09-2006 10:26 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Da's weer hardstikke lief van je!!! Maar we willen juist niet rijden en wel drinken hahaha....
Ik zal 't even overleggen....

Maar jullie gaan ook? Gezellig man! Kan ik weer romantische foto's van jou en Arienne (spel ik dat goed?? nee zeker...) maken hehe...

http://www.metalshots.com/2006-09-02_Occultfest_Hoogeveen/Occultfest_0043.jpg

Bla

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 04-09-2006 10:28 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik weet nog niet zeker of we gaan En idd, je spelt het als Aryan, hehe, was wel een hele lieve foto, hehe

Ik zal vanavond nog even vragen of vrienden in Tilburg nog een slaapplek overhebben, gaat het om 2 personen?

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 04-09-2006 10:34 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Yep, Bert en ik!
Maar heb ook geen bezwaar tegen 'n goedkoop hotelletje betalen. Beetje romantisch doen enzo, hehe.

Bla

Mötley
Usericon van Mötley
Posted 04-09-2006 13:23 by Mötley Wijzig reactieProfiel van MötleyQuote dit bericht

Goedkoop hotelletje in Tilburg: Het wapen van Tilburg

www.hetwapenvantilburg.nl

De kaarten zijn wel gelimiteerd tot 250 - 300 stuks. Dus wel aan te raden om ze vooraf ff te bestellen op de site.

www.tilburg-headbangers-fest.tk

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-09-2006 15:41 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2006 13:23 schreef Mötley het volgende:

De kaarten zijn wel gelimiteerd tot 250 - 300 stuks. Dus wel aan te raden om ze vooraf ff te bestellen op de site.

www.tilburg-headbangers-fest.tk

Er is een hotel NÓG dichterbij van de Extase en de 013. Ik weet zo 1-2-3 niet hoe die heet maar het ligt 1 min. lopen vanaf de Extase en 3 min. van de 013. Heb er wel eens gelogeerd. Ligt net op de hoek van de kruising van de grote uitgaansstraat met al die kroegen en de grote plein met de bioscoop. Hoek Heuvelring en de Heuvel(straat) dacht ik.
Zie hier: http://maps.google.com/?ie=UTF8&om=1&z=17&ll=51.557403,5.091283&spn=0.003148,0.007317

Mötley
Usericon van Mötley
Posted 04-09-2006 17:14 by Mötley Wijzig reactieProfiel van MötleyQuote dit bericht

Daops
Usericon van Daops
Posted 04-09-2006 19:47 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Mötley
Usericon van Mötley
Posted 06-09-2006 15:24 by Mötley Wijzig reactieProfiel van MötleyQuote dit bericht

Ook een hele goed optie idd. Wapen van Tilburg is wel wat primitiever maar wel goedkoper.

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 06-09-2006 16:21 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2006 13:23 schreef Mötley het volgende:

Thnx!! Ik zal ff informeren daar.

quote:
Op 4 september 2006 13:23 schreef Mötley het volgende:De kaarten zijn wel gelimiteerd tot 250 - 300 stuks. Dus wel aan te raden om ze vooraf ff te bestellen op de site.

Toegang is al geregeld, we komen fotograferen voor Metalshots

Bla

Mötley
Usericon van Mötley
Posted 11-09-2006 23:34 by Mötley Wijzig reactieProfiel van MötleyQuote dit bericht

Wat is er hier weinig animo voor zo'n old school festival. Veel goede bands voor 10 euro en een metalmarket.

Binnenvallen en headbangen!

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 12-09-2006 21:59 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Komt echt wel goed Rob

Bla

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-09-2006 22:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Iedereen komt dan naar Necrophobic in Dynamo

toch?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-09-2006 22:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Oeh Methusalem..
Welke zanger?

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Posted 12-09-2006 22:56 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Gewoon komen MMayo!

Bla

Mötley
Usericon van Mötley
Posted 13-09-2006 15:02 by Mötley Wijzig reactieProfiel van MötleyQuote dit bericht

Methusalem doet nog een paar optredens met de zanger van de laatste tijd: David Marcelis (mijn schoonbroertje toevallig )

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-09-2006 17:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 15:02 schreef Mötley het volgende:
Methusalem doet nog een paar optredens met de zanger van de laatste tijd: David Marcelis (mijn schoonbroertje toevallig )

Oeeeh, die zingt echt geweldig!
Wellicht dan wel even de reis wagen ja.

Mötley
Usericon van Mötley
Posted 13-09-2006 18:51 by Mötley Wijzig reactieProfiel van MötleyQuote dit bericht

Jah waag die reis maar, dat is gaaf. Is tevens ook de laatste gig met hem op zang.

Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 13-09-2006 18:57 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

Ceremony Of Opposites.

10,00 is niets, alleen wel wat te ver van me huis.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-09-2006 21:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 18:51 schreef Mötley het volgende:
Jah waag die reis maar, dat is gaaf. Is tevens ook de laatste gig met hem op zang.

Jaja.. dat heb ik nu al 2 keer eerder mogen horen..

Lawnmower
verdoemme seg
Usericon van Lawnmower
Posted 15-09-2006 0:13 by Lawnmower Wijzig reactieProfiel van LawnmowerQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2006 18:57 schreef Aeternitas het volgende:
Ceremony Of Opposites.

10,00 is niets, alleen wel wat te ver van me huis.

+1

Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar

Mötley
Usericon van Mötley
Posted 26-09-2006 18:12 by Mötley Wijzig reactieProfiel van MötleyQuote dit bericht

Jazeker!

Bijna feest!!!

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 27-09-2006 19:20 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Ich bin dabei

valkyrian
Usericon van valkyrian
Posted 28-09-2006 13:14 by valkyrian Wijzig reactieProfiel van valkyrianQuote dit bericht

me too

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com