|
Auteur: |
|
|
Oja, ook uit Zweden dus. |
|
oud nieuws, gaylord Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Idd, had het al gepost in het "meldt de doden"-tipoc. Ik heb ze een tijd geleden in de Baroeg gezien en toen al viel het mij op hoe ongelooflijk dronken die gasten waren (en Aerodis ook die na de show zweeds ging lullen met één van de bandlui die geen contact meer met aarde leek te hebben). De zanger steunde zoveel op de mic-stand dat die telkens in elkaar schoof en hij kon niet op één plek blijven staan. Knalde meermaals bijna van het podium af Desondanks bleven lui van de andere bands hen blikken bier geven tijden het optreden. Da's wat mij het meest is bijgebleven. Het geluid in de Baroeg was ouderwets om te janken dus ik kan me geen muziek herinneren. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 03-09-2006 15:13] |
|
Die 'dode' kerel is springlevend. |
|
But now you must fuck off! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wat een kinderen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dat hoorde ik ook ja Je moeder. |
|
Zit nu weer Gospel of the Insane te luisteren...fukking hel. Niemand die van Black/Thrash houdt kan dit een slechte plaat vinden. Wat een vette shit. |
|
is die nu dood of niet? signature |
|
Net die split met Karnarium weer effe op de draaitafel gegooid. Vet plaatje! Edit:@hypnos: nope.. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 09-07-2008 17:05] spelfout weggehaald... |
Index / Heavy Metal |