IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Bestial Mockery
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-09-2006 14:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Vette band, vooral de laatste plaat - 'Gospel of the Insane'. Maar dat is eigenlijk niet de reden dat ik deze topic open, er is namelijk weer iemand dood.

Bestial Mockery posted the following newsfact on their homepage:

After the departure from Hells Metal Festival in Germany the Bestial crew went to Sweden Rock Festival, where Bundy and Devilpig ended up in a fight. Due to Devilpigs high alcoholconsumation he ended up in a coma after the fight and 2 days later he was confirmed as dead and the doctors pulled the plug! His last wish was that "Chainsaw fucking down the church" would be played on bagpipe, this will not happen and...

Bestial Mockery have now went down into the grave!

There will still be several releases out in the coming year since much is recorded. But now you must fuck off!

/Bestial Mockery

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-09-2006 14:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Oja, ook uit Zweden dus.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 03-09-2006 14:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

oud nieuws, gaylord

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 03-09-2006 15:12 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Idd, had het al gepost in het "meldt de doden"-tipoc.

Ik heb ze een tijd geleden in de Baroeg gezien en toen al viel het mij op hoe ongelooflijk dronken die gasten waren (en Aerodis ook die na de show zweeds ging lullen met één van de bandlui die geen contact meer met aarde leek te hebben).
De zanger steunde zoveel op de mic-stand dat die telkens in elkaar schoof en hij kon niet op één plek blijven staan. Knalde meermaals bijna van het podium af
Desondanks bleven lui van de andere bands hen blikken bier geven tijden het optreden.

Da's wat mij het meest is bijgebleven. Het geluid in de Baroeg was ouderwets om te janken dus ik kan me geen muziek herinneren.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 03-09-2006 15:13]

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-09-2006 15:48 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Die 'dode' kerel is springlevend.

Argh
Usericon van Argh
Posted 04-09-2006 15:58 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

But now you must fuck off!

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

spectre
Usericon van spectre
Posted 04-09-2006 15:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wat een kinderen

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-09-2006 16:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 4 september 2006 15:48 schreef nuclearwarfare het volgende:
Die 'dode' kerel is springlevend.

dat hoorde ik ook ja

Je moeder.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-03-2007 10:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zit nu weer Gospel of the Insane te luisteren...fukking hel. Niemand die van Black/Thrash houdt kan dit een slechte plaat vinden.
Wat een vette shit.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-03-2007 14:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is die nu dood of niet?

signature

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-07-2008 17:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Net die split met Karnarium weer effe op de draaitafel gegooid. Vet plaatje!

Edit:@hypnos: nope..

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 09-07-2008 17:05]

spelfout weggehaald...

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com