![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Hans Kraaij jr. ![]() ![]() |
|
quote: geen pitpoezen-outfir maar toch http://www.drijfzand.com/series/wytske.html ![]() |
|
quote: Ook leuk. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() damn ik mis de ruksmiley. ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Die domme doos die lingo presenteerd ![]() ![]() |
|
Die ene snor voetbalcriticus van RTL 5. Derksen heet hij geloof ik. Wat een betweterige kwal zeg. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Reynebeau heerst ![]() http://www.canvas.be/canvas_master/programmas/reynebeau/c_reynebeau_programma/index.shtml mvg wk10 ![]() |
|
Carlo Boshard of hoe je dat ook schrijft, wat een irritante gast is dat "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Alleen heeft hij meestal gelijk en heeft hij nuttige dingen te melden i.t.t. een Hugo Borst die zeikt om het zeiken.l KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Derksen heerscht. Komt zelden voor dat ik het niet met hem eens ben eigenlijk. ![]() |
|
Andries Knevel ![]() |
|
jos brink ![]() |
|
quote: haha godver, die gast moet ernstig dood. en die martijn krabbe ook, wat een botmongool No meat is sweater ![]() |
|
Krabbe is cool, lekker irritant en bijdehand. ![]() |
|
Van Gorden word ik pislink. Is wel meer een zanger, maar één keer die flikkerkop van hem op TV is al te veel. Smerige aidsflikker, ik zou hem met een tevreden lach op mijn gezicht tot een bloederige brij schoppen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:en sr. ook ![]() ![]() |
|
quote:vind ik ook ![]() |
|
Die hoer van een barbara barend, mijn god wat een duffe doos is dat zeg. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: bauer... ![]() ![]() |
|
Wat dacht je van paul de leuw ? ![]() ![]() |
|
quote:Hey een N00b! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: n00b is zo gisteren, Nub jij Nub. ![]() ![]() |
|
quote:I stand corrected. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |