|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En ja hoor het is weer zover! Evergrey komt alweer voor de 5e keer in 4 jaar naar de Bosuil. Deze Zweedse mannen behoren inmiddels tot de eredivisie van de progressieve metal maar keren steevast terug naar hun favoriete Nederlandse zaal. De band is jarenlang relatief onbekend gebleven bij het grote publiek maar daar is de laatste jaren verandering in gekomen. Na de release van hun puike live-dvd en het uitbrengen van hun laatste album “Monday Morning Apocalypse” is het balletje pas echt gaan rollen. We zagen dan ook de band en vooral de bezoekersaantallen groeien in al die jaren dat ze hier op de planken stonden. Evergrey heeft een compleet eigen donkere sound die niet te vergelijken is met andere bands. Ze worden geroemd om hun strakke riffs, duistere teksten, meeslepende melodieën maar bovenal de fantastische stem van frontman Tom Englund. Deze man heeft een stem waar zoveel emotie in zit dat hij de hele zaal kippenvel momenten kan bezorgen! Openingsact voor Evergrey deze avond zijn de jonge metalheads van Avatar uit Zweden. Met hun debutalbum "Thoughts of no Tomorrow" bereikten ze de top 3 van best verkopende alternatieve albums in Zweden. Kortom wil je een avond genieten van deze geweldige bands in een bomvolle Bosuil, dan moet jij er bij zijn! http://www.evergrey.net http://www.avatar.net Voorverkoopprijs: €14,00 (excl. eventuele servicekosten) Entreeprijs: €16,00 Deuren open: 20.00 Aanvang: 21.00 |
|
Coolllllll |
|
lichtvrouw present wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
+1 De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Daar ben ik zeker weer bij |
|
is Evergrey inmiddels echt zo groot ja? |
|
Daar ga ik ook wel weer bij zijn |
|
cool |
|
Yeah, ben ik ook zeker bij! |
|
quote:gezellig! kom je de dag erna ook met wasp? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Uiteraard is het in Kortrijk op 4 november slechts 13 EUR toegang, en stella artois bier |
|
quote: Heeej Henk, leuk je hier weer eens te zien en hopelijk weer eens een keer voor de echt op Prog Power ???!!! |
|
quote: Dat weet ik nog niet...misschien...ben niet zo'n wasp-fan |
|
Hmmm, laatste trein naar Nijmegen vertrekt alweer om 23.17u, dan kan ik dus nooit Evergrey helemaal zien... Hopelijk spelen ze nog ergens anders waar ik ze wel tot het eind kan zien. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Aanwezig |
|
quote: Ze staan ook in de Kade, Zaandam |
|
quote: Toch gaan en in limboland blijven pitten? |
|
Helheim speelt in Eindhoven diezelfde avond....betere optie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zaandam is ook een pokkeneind weg en ik moet de dag erop vroeg ergens zijn, dus ergens blijven pitten zit er ook niet in. Nou ja, volgende keer beter dan maar... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
|
|
Yeah, ben ik ook zeker bij met m'n meisje |
|
Ik ga met Ilona, die belde mij hiervoor op hehe |
|
quote: Ik was al verbaasd dat je ging Ik twijfel nog, ff overleggen met Vriendje wat we doen "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Heb ze op graspop ook nog ff gezien en dat was weer leuk. |
|
quote:toch niet, ben dan nog op tour... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |