IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Afstudeer voorstelling - spelers gezocht! (die van metal/gothic houden) Vorige pagina
Silaqui
Usericon van Silaqui
Posted 06-09-2006 12:47 by Silaqui Wijzig reactieProfiel van SilaquiQuote dit bericht

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Roos en ik ben 4e jaars docent drama in Arnhem. Dit jaar ga ik mijn afstudeer voorstelling maken en daar heb ik spelers (speelsters) voor nodig.
Ik ben op zoek naar mensen die van metal/gothic houden, die niet bang zijn om te bewegen en niet bang om over zichzelf te vertellen.
Ik wil namelijk gaan werken vanuit muziek, jouw favoriete nummer. Waarom doet dat nummer je wat, wat zegt de tekst precies, welke elementen vindt je er zo mooi aan, wat heeft het met jouw geschiedenis te maken.

De audities zullen in januari zijn en vanaf dan in ieder geval 1 keer per week repeteren. Tegen het einde van het project zal er soms wat extra gerepeteerd worden en wie weet heb je tijd genoeg om wel 2 keer per week te repeteren maar dat overleggen we dan wel.

De presentatie zal ergens eind mei begin juni zijn. Die datum staat nog niet vast.

Mocht het je wat lijken.... email me dan (r.glastra@student.ArtEZ.nl), dan kunnen we elkaar vast leren kennen.

Groetjes Roos.


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen