|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, over hip-hop gaan praten in een reggae-topic omdat het allebei voor zwarten is, typerend weer. |
|
Mooi niet, dan nog altijd een bleekscheet-topic voor jullie! Maar on topic! Als dit een true black metal topic was geweest zouden de meesters en juffen al lang boos zijn! |
|
Dat is ook kut Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit IS toch een true black muziek topic? Ik denk dat er geen Mod is die Bob het bekijken waard vindt Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Nee mijn muziek is het niet, net zoals hiphop overigens. Is mij te slap en te saai. |
|
ik heb gister nog een docu gezien over Bob Marley, was toch best wel indrukwekkend wat die man allemaal heeft gedaan/betekent voor de hele muziekwereld. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
En ik waan me altijd onder een palmboom, tropisch windje erbij (beter dan die van Blonde Rockgod!!!!) Best lekkere muziek dus! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik heb nogal een hekel aan reaggay, maar voor bob maak ik een uitzondering. Je kunt horen dat de man zijn ziel en zaligheid in die nummers verwerkte. ub40, ja, dat is echt kut. |
|
red red wine....stay close to me. (zolang het niet gezongen wordt is het prima vertoeven met dit stukje tekst..) Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote: klopt. Suck my piss |
|
Maar die oude opnames van Bob Marley zijn echt de shit. |
|
quote: same here Nonkel Bob van de reggea is gewoon zalig [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 12-09-2006 21:21] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: gelukkig zijn er nog mensen hier die het met me eens zijn. Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |