|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 11 november Het Bolwerk, Sneek 20.00 uur BELPHEGOR SATHERIAL DERANGED +1 Voor meer info: www.hetbolwerk.nl [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 08-09-2006 15:36] |
|
Ik heb Satariël staan. |
|
Ik dacht zelf ook dat Setherial op deze tour zou staan (wel tbc) eigenlijk. |
|
dan speelt SATARIEL ook in Arnhem?.. |
|
Despite an announcement by BELPHEGOR's booking agency to the contrary, Swedish gore death masters DERANGED will NOT be supporting BELPHEGOR on its European headlining tour beginning in early November. "We have never agreed upon doing such a tour and to be honest, we have nothing to do with it," DERANGED writes in a statement. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
welcome to the world of...... |
|
Komt al het leuks in Sneek tegenwoordig? |
|
Woe gaaf. Komt het ook nog ergens anders dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja, Arnhem, heb ik je gister nog verteld |
|
Nou heb ik op internet gezien dat Goudvishal en Het Bolwerk allebei op 11 November Belphegor hebben staan op hun site... Maar op www.belphegor.at staat 10 November: Goudvishal 11 November: Het Bolwerk |
|
11 november Bolwerk 10 november GVH |
|
quote: Sorry, had mijn agenda er niet bij enzo... Oh ik heb die concerten er al in staan... [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 09-09-2006 0:26] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ja dat staat inderdaad op de site van Belphegor en als je op de site van De Goudvishal kijkt dan staat er bij verwacht Belphegor en ook de datum 11 November. Zal waarschijnlijk wel een foutje zijn gemaakt. |
|
Volgens Metallysee speelt Wykked Wytch ook. |
|
quote: |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tering de tering. Zorg eens eerst dat je de zaak rond hebt voordat je gaat dit soort dingen gaat promoten. Dubbele data, in de topic titel staat Satariël in het bericht Satherial (toch Setherial???) en daarbij komt nog dat op Deranged zelf niks van een tour met Belphegor af weet. Lekker chaotisch en duidelijk allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 10-09-2006 15:47] don't mistake lack of talent for genius |
|
Volgens blabbermouth: As previously reported, WYKKED WYTCH has been added to the billing of the upcoming European tour featuring Austrian extreme black/death metal outfit BELPHEGOR in the headliner slot and SETHERIAL as one of the other support acts. A fourth, as-yet-undisclosed band will also appear on the bill. \ Wel Setherial dus En over Wykked Wytch...ach dan kom ik wel wat later. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehe voor de mensen die gaan, even roepen naar dat kadaver van Wykked Wytch dat het kut muziek is. Kun je lachen. Gaat ze door de zaal lopen om te kijken wie dat riep. Hehehe. |
|
Let Op!: Waarschijnlijk is deze hele tour van Belphegor AFGELAST! |
|
quote: Waar heb je dat meegemaakt dan? |
|
Al kan ik het me wel voorstellen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hoe krijgt die band het toch altijd voorelkaar om zulke voorprogramma's te verzorgen??! In Europa nog wel! Er zijn verdomme zat betere bands in ons eigen land. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |