IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 27/1 DEICIDE + Visceral Bleeding + Psycroptic @ Het Bolwerk, Sneek Vorige pagina | Volgende pagina
Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-01-2007 11:59 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 21 januari 2007 18:17 schreef TekNoir het volgende:
wat een heisa om een band die er overduidelijk een zootje van maakt, en muzikaal allang niks -nieuws- meer te melden heeft. het lijken verdomme wel voetballers.

Dan heb je dus duidelijk de laatste plaat nog niet gehoord. Volgens mij het Benton die er een zooitje van maakt en niet de band, maar goed....

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2007 12:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waarom niet gewoon die homo van een Benton er uit kicken en een zanger zoeken die zijn vak wel serieus neemt?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 22-01-2007 17:21 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2007 11:59 schreef Henke het volgende:
Dan heb je dus duidelijk de laatste plaat nog niet gehoord. Volgens mij het Benton die er een zooitje van maakt en niet de band, maar goed....

voor mij maakt het niet uit wie er ster allures krijgt, het blijft belachelijk afgezet tegen de prestaties. voor mij gevoel maakt deze band ook steeds dezelfde plaat, maar dat zal meer aan mij liggen.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 22-01-2007 17:22 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 22 januari 2007 17:21 schreef TekNoir het volgende:
voor mij maakt het niet uit wie er ster allures krijgt, het blijft belachelijk afgezet tegen de prestaties. voor mij gevoel maakt deze band ook steeds dezelfde plaat, maar dat zal meer aan mij liggen.
Dat ligt zeker aan jou. Luister de laatste plaat maar eens.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-01-2007 17:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2007 12:20 schreef XXL het volgende:
Waarom niet gewoon die homo van een Benton er uit kicken en een zanger zoeken die zijn vak wel serieus neemt?
Benton = Deicide .... als die eruit gaat is de hele sound en geschiedenis weg

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-01-2007 17:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 januari 2007 17:21 schreef TekNoir het volgende:

heb je niet dezelfde plaat 4x gekocht?

Je moeder.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 22-01-2007 17:54 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2007 21:00 schreef Y Draig Goch het volgende:
Hehe, kan je wel zeggen ja. Die wanvertoning was achteraf gezien de moeite van het kwartier fietsen totaal niet waard.
...Ah, dan was het dus daarom dat het voor mij zo gaaf was, had ik niet verwacht namelijk destijds.

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Dolk
Usericon van Dolk
Posted 27-01-2007 0:21 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

Weet iemand wie- als glen benton er niet bij is - zowel in bolwerk als in biebob? Ik weet dat Seth heeft ingevallen de eerdere optredens in Nederland en co, maar ik dacht dat ie maar vier optredens zou meedoen...
ach what the... ik ga toch wel voor visceral bleeding:p

oh en eeh... zou iemand visceral bleeding en de lichtgriet even kunnen doorgeven dat ik er de volgende dag pas ben? (a)

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-01-2007 10:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, vanavond al. Eens kijken wat ik met deze vrije avond ga doen

spelfout weggehaald...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2007 11:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2007 0:21 schreef Dolk het volgende:
oh en eeh... zou iemand visceral bleeding en de lichtgriet even kunnen doorgeven dat ik er de volgende dag pas ben? (a)

Dolk is er de volgende dag pas hoor.
Wie is Dolk?
Ja geen idee, maar moest het doorgeven.. stond op Zm.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-01-2007 12:17 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2007 0:21 schreef Dolk het volgende:
Weet iemand wie- als glen benton er niet bij is - zowel in bolwerk als in biebob? Ik weet dat Seth heeft ingevallen de eerdere optredens in Nederland en co, maar ik dacht dat ie maar vier optredens zou meedoen...

Derek van Dissenter valt in.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 27-01-2007 15:57 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Mooi... Ik zit dan ook op de Metal Battle nu en niet meer bij de Deicide-Cover band...

EDIT: Mijn reservering hiervoor komt te vervallen

[Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 27-01-2007 15:58]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-01-2007 18:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, ben overgehaald om vanavond toch maar even een kijkje te nemen. Voorprogramma's zijn wel aardig. De afsluitende "coverband" zegt me niet zoveel....

spelfout weggehaald...

de Fries
Usericon van de Fries
Posted 27-01-2007 18:40 by de Fries Wijzig reactieProfiel van de FriesQuote dit bericht

Hmm, ik ga niet vanavond.

...go now, your BARABAS is dead

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-01-2007 18:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2007 18:26 schreef varanus het volgende:
Hmm, ben overgehaald om vanavond toch maar even een kijkje te nemen. Voorprogramma's zijn wel aardig. De afsluitende "coverband" zegt me niet zoveel....
ah een biertje drinken met varanus dus

@ Hendrik de Fries: jammer ik ga half 9 met Patrick die kant op, dus als je je bedenkt...

de Fries
Usericon van de Fries
Posted 27-01-2007 19:01 by de Fries Wijzig reactieProfiel van de FriesQuote dit bericht

En Patrick zei nog dat ie er met een of ander wijf heen zou

geen geld.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-01-2007 19:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2007 19:01 schreef de Fries het volgende:
En Patrick zei nog dat ie er met een of ander wijf heen zou
dat zal ik maar niet persoonlijk opnemen dan
quote:

geen geld.
da's kut

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-01-2007 9:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Conclusie: Glenn eruit trappen, naam veranderen en in deze line up verder. Dan hebben we er een prima bandje bij. Jammer van Psycroptic

spelfout weggehaald...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-01-2007 9:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Toch maar wel, dus?

quote:

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 28-01-2007 9:58]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

de Fries
Usericon van de Fries
Posted 28-01-2007 13:03 by de Fries Wijzig reactieProfiel van de FriesQuote dit bericht

quote:
Er is maar een Glen Benton die z'n vak serieus neemt. Ik ken geen een tekstdichter die zo standvastig de shit propageert als hij (of het moet Hitler wezen).

Heb je een alternatief?

Followers to the leaders of mass hypnotic corruption that live their lives only to criticize

edit:Ik was er trouwens niet bij en had de laatste twee berichten nog niet gelezen...Maar ik vond het in Leeuwarden vorig jaar al superslecht....

[Dit bericht is gewijzigd door de Fries op 28-01-2007 13:08]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2007 9:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver, ging eigenlijk speciaal voor Psycroptic, kom je bij de ingang blijkt dat ook niet door te gaan . Nou dan maar 15 euro neergelegd voor Visceral Bleeding en een Deicide coverband...maar het was wel gezellig

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-01-2007 10:00 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 29 januari 2007 9:48 schreef NecRobert het volgende:
Godver, ging eigenlijk speciaal voor Psycroptic, kom je bij de ingang blijkt dat ook niet door te gaan . Nou dan maar 15 euro neergelegd voor Visceral Bleeding en een Deicide coverband...maar het was wel gezellig

Same here. Was al 2 keer eerder naar deze tour geweest, maar aldoor weten Psy te missen. Visceral wel gezien, die hadden een sterk optreden nu. EN moet zeggen Deicide was echt vet. Vond het persoonlijk leuker dan in Eindhoven en Nijmegen. Qua muziek.
Alleen die pool van Dissenter was wel mega sloom zeg. Damn. Zijn strot vond ik niet echt om over naar huis te schrijven. Hij stond er trouwens wel. En zonder papiertjes
Seth heeft ook nog even meegedaan, en de tourmanager ook nog op bas.
Ze bouwden er wel een feestje van

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

de Fries
Usericon van de Fries
Posted 29-01-2007 10:14 by de Fries Wijzig reactieProfiel van de FriesQuote dit bericht

Ik ben bang dat het dus echt wel slecht moet zijn geweest.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-01-2007 11:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Naja, het was muzikaal iig beter en strakker dan in Leeuwarden vorig jaar. Ook al was dat met Benton. Qua zang en podiumpresentatie was het natuurlijk wat minder, wat uiteraard beter werd toen de gastzangers het podium opkwamen. Vooral de Serpents of the Light versie met Seth was erg vet!
Maar die drumsolo van Asheim was echt belabberd slecht.... TRRRRRRRRRRRRRRRBRRRRRRRRRRRRRKRRRRRRRRRRRRRR

de Fries
Usericon van de Fries
Posted 29-01-2007 12:18 by de Fries Wijzig reactieProfiel van de FriesQuote dit bericht

Drumsolo zijn fucking G

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com