|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 15 september opent De Gonz in Gouda zijn deuren in een prachtig en gloednieuw pand. Na een aantal maanden hard klussen mag het resultaar er wezen (foto's te vinden op www.degonz.nl) en nu willen we natuurlijk dat iedereen onze bar komt testen. Het openingsfeest wordt oa ingevuld door: Blind Justice (powercore - exGouda, Rotterdam) Flight195 (punkyrock - Arnhem) 21:00u deur open 01:00u deur dicht (maar nog lang niet het einde van deze avond) €4 entree voor Gonzers €6 entree voor niet-Gonzers De Gonz is tegenwoordig te vinden op Turfsingel 36, randje binnenstad, en natuurlijk op www.degonz.nl edit: titel aangepast, caps verwijderd [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 07-09-2006 18:15] DE GONZ - HET ENIGE ECHTE UNDERGROUND PODIUM VAN GOUDA EN OMSTREKEN |
|
Hmmmmm. Als ik een feest geef vraag ik nooit entree. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja precies... en gratis bier |
|
hehehe "Sehnsucht" |
|
mensen, zeik niet zo.. t is na een half jaar stilte eindelijk de nieuwe gonz en eindelijk weer blind justice Ik ga zeker mijn vatsige lijf op een karretje laten takelen en een paar man regelen mij erheen te duwen. Hopelijk zullen Atilla en de zijnen zich deze dag ook van een aantal echte 'oudjes' bedienen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Door dat hele verhuis gedoe is De Gonz straatarm. Maar ze moesten wel. Een gratis feestje met gratis drank zou wel zo ongeveer het stomste zijn om nu te doen... Maar tot dan he! Trash 'till Death |
|
Foto's op www.degonz.nl Trash 'till Death |
Index / Concerten |