|
Auteur: |
|
|
Is wel een goed idee eigenlijk. Dat houdt het overzichtelijk |
|
zeker weten.. dat is zeker een goed idee Godverdommen.. |
|
Ik heb alleen maar goeie ideeën... 'k Wil zo'n topic gerust modereren als er geen andere kandidaten zijn... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
In elk geval tot Paul's prikbord klaar is Dan alleen aanbiedingen, per e-mail reageren en niet off topic kletsen graag... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
dat klinkt inderdaad interessant |
|
quote: Ah 'k wist niet dat er al aan gewerkt werd... Zoiets bedoelde ik dus ja... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Niet helemaal het juiste topic denk ik ,, maar ik ga niet NOG een gezocht topic aanmaken dus.. Ik zoek een mobiele telefoon, het maakt niet uit of hij oud is als hij maar werkt, geen simlock heeft en vooral goedkoop is, dus tussen de 10 en de 30 Euro .. Iemand ? |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Sorry., zag door de bomen het bos niet meer.. jij was toch nieuwe mod? ga dan eens naar zoeken (op titel) , en type 'gezocht' , .. zo'n 60 topics.. waarvan de helft dubbel. |
|
quote:Ik ben mod, geen slaafje Maar ja, ik zag het want dat deed ik dus net al om mijn oude topic terug te zoeken. Sterker nog, volgens mij was dat de reden dat ik een paar maanden terug dat topic opende. Ook met het idee dat er vast mensen waren die dan 'Gezocht/Aangeboden - CDs' en bijvoorbeeld 'Gezocht/Aangeboden - Collector's items' gingen openen als daar vraag naar was. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Index / Administration |