|
Auteur: |
|
|
Geil hoor "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
En de dag erna Maiden zelf live in Den Bosch. En dan ben ik nog jarig ook. Joechei!! |
|
Even een schopje voor MM |
|
Hehe, thnx |
|
En laat nu toevallig de 26ste nog vrij zijn in het tourschema van de band O ja: aanvang 16.00 uur |
|
*rotschop* LAUREN HARRIS, dochter van IRON MAIDEN-bassist STEVE HARRIS, is toegevoegd aan de line-up van THE DUTCH CONVENTION 3, De Nederlandse Iron Maiden Fanclub-dag. Eerder werden UP THE IRONS en MAIDEN UNITED al bevestigd. The Dutch Convention 3 vindt plaats op zondag 26 november in Dynamo te Eindhoven. Deuren gaan open om 16.00 uur, tickets kosten 10 euro. Alle opbrengsten van de dag worden gedoneerd aan het CLIVE BURR MS TRUST FUND. |
|
niemand? |
|
Ik kom misschien wel ff aanwaaien Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Helaas, kan niet |
|
*ook maar weer omhoog schop* Komt er nou echt verder niemand kijken??? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Erg mooie dochter heeft die Steve Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi vrouwtje ja. In het echt vind ik haar overigens leuker dan op foto's. Nou, ik vond het gister wel geslaagd, en dat terwijl ik niet eens Maiden fan ben Maiden United was gaaf, akoustische set en gevarieerd clubje mensen. Nice Die band van "de dochter van.." vond ik niet zo boeiend. Beetje cliché matige rock, wat mij betreft. [Overigens was pappa Harris ook aanwezig, de arme man heeft nog een tijd handtekeningen uit staan delen enzo] Up the Irons was zoals verwacht geslaagd Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Jammer dat ik dan niet ben geweest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Laat dat een les zijn voor een volgende keer, jongeman! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
Index / Concerten |