|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) |
|
quote: Er zijn een aantal verschillende concerten van IE. lijstjes ff apart houden |
|
Jij je zin... Anyway: Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) Lord Morgoth Bintmeister Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik zal maar geen apart lijstje maken voor 18 januari in Antwerpen, want dat wordt het eenzaamste lijstje ooit... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) Lord Morgoth Bintmeister Bodom The Coming Curse |
|
Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) Lord Morgoth Bintmeister Bodom The Coming Curse .. Rajackar -> Zei je nou op dat andere IE topic dat je een kaartje over had?? Hoe zit dat nou.. .?? Je was toch niet van plan af te hake?? |
|
quote:Lijkt me niet aangezien hij zichzelf boven aan dit lijstje zet. |
|
Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) Lord Morgoth Bintmeister Bodom The Coming Curse ZwaarMetaal |
|
zo wienig mensen maar? |
|
Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) Lord Morgoth Bintmeister Bodom The Coming Curse ZwaarMetaal .. hehehe.. bad research.. Hier nog meer mensen die in het andere topic gezegt hebben ook te gaan, al dan niet zeker of dit de 19e is.. Creepieboy S'ar Goth the warlock Vampie Helmet G. |
|
quote: Sarjenka Devoraz If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ik sprak de gek..... Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) Lord Morgoth Bintmeister Bodom The Coming Curse ZwaarMetaal Sarjenka Devoraz Judge M. |
|
tuurlijk ga ik als ik da zeg.. Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) Lord Morgoth Bintmeister Bodom The Coming Curse ZwaarMetaal Sarjenka Devoraz Judge M. Sar'Goth http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) Lord Morgoth Bintmeister Bodom The Coming Curse ZwaarMetaal Sarjenka Devoraz Judge M. Sar'Goth Creepieboy |
|
kijk dat word al een aardig lijstje |
|
Rajackar Valorian666 cadaveria (toch ook) Lord Morgoth Bintmeister Bodom The Coming Curse ZwaarMetaal Creepieboy S'ar Goth the warlock Vampie Helmet G. Sarjenka Devoraz Lestat [waarschijnlijk herkenbaar aan het Bram Stokers Dracula shirt] [Dit bericht is gewijzigd door lestat op 18-01-2002 15:53] God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
gaan nog best veel mensen dus..... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mocht er iemand zijn die de behoefte heeft mij te herkennen...heel klein lang zwart haar (goh) zwarte corsetjurk met tule onderkant veel plezier morgen iig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Je kunt haar herkennen aan de rookpluim boven haar hoofd |
|
quote: L.M., herkenbaar aan het Iced Earth shirt Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Hehehehe, als ik nou heel snel ff 't morse alfabet ophaal kan ik wellicht de lyrics meedoen met m'n T-shirt -.-- --- ..- .-. -..-. .--. .- .. -. -..-. --- -. -..-. - .... . -..-. -.-. .-. --- ... ... -..-. .... .- ... -..-. -... . . -. -..-. -... ..- - -..-. .- -..-. ... .--. .-.. .. -. - . .-. -..-. -.-. --- -- .--. .- .-. . -.. -..-. - --- -..-. - .... . -..-. .- --. --- -. -.-- -..-. --- ..-. -..-. -- -.-- -..-. ..-. .- - .... . .-. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Bedankt Jenje en Helmet Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ben te herkennen aan mijn lelijk gezicht.... |
|
te herkennen aan een strak mouwloos shirtje met veel kleurtjes. een kort zwart rokje, gaas panty, en lange lakke newrock laarzen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik vraag me af of we elkaar gaan herkennen... want als ik de beschrijvingen lees, denk ik: "en zo nog 2 miljoen anderen" Nou ja... Ik ben er voor mezelf nog niet uit of ik mijn gothic outfit aandoe, aangezien al die meiden daar tegenwoordig in rondlopen. Ik heb er wel eentje die bijna niemand heeft... En anders ga ik in mijn Carnivore longsleeve... En Devoraz zal zijn lange leren jas wel aantrekken met zwarte broek en newrock boots... En als shirt... ehhhhh.... geen Iced Earth iig... waarsch. Fear Factory ofzo If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |