|
Auteur: |
|
|
http://www.violatorthrash.com Dit is een toppertje, old school thrash zoals het hoort! Snel, agressief, solo's, gewoon vet. Ik raad u aan de twee nummers te beluisteren op de News page. Dit is iig de cover van het nieuwe album: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nice! Alsof het ineens weer 1985 is, hehehe. H-e-e-r-l-i-j-k gitaargeluid!!! |
|
Ja, vet spul. Origineel of technisch zijn dit soort old-school aanbiddende bands nooit, maar dat hoeft ook helemaal niet. Gewoon een lekkere plak plettende Thrash met al dat bijbehorende strakke broeken en hightops gedoe, voor mij had dat in de eerste plaats nooit hoeven te verdwijnen uit de mainstream. Gewoon, omdat het zo gaaf is. Mooi daarom dat er dit soort bandjes zijn die dat vaandel hoog willen houden, ook al doen ze niets nieuws. Thrash in z'n puurste vorm is nu eenmaal een vrij beperkt genre dat allang tegen z'n grenzen is aangelopen, dus het gaat erom wat je doet met die weinige invulling die je eraan kunt geven, en dat kan ook zonder grensverleggend te zijn hele gave taferelen opleveren. Gewoon een kwestie van goede nummers schrijven, dan kun je in principe die voorbeelden van vroeger zowaar overtreffen, perfect zijn ze immers niet. [Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 10-09-2006 13:24] Jullie zijn allemaal negers! |
|
Trouwens, The Plague Never Dies van die Violent Mosh EP heeft echt een geniaal droge outro, zeker het opzoeken waard. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Hoppa nog ff 2 video'tjes op Youtube, dikke performance van die lui The Plague never dies: http://www.youtube.com/watch?v=JvvX19HP5qs Thrash Maniacs: http://www.youtube.com/watch?v=imeen1wH_08 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Door een beetje te zoeken op Youtube onder de tags thrash metal kwam ik bij deze band uit. Dit klinkt erg lekker moet ik zeggen |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Inderdaad gave band! Volgens mij staan ze in december op een festivalletje in België. Zeer waarschijnlijk heen! |
|
|
|
quote: Nieuw nummer klinkt weer lekker |
|
Gru-we-lijk vet dit!!! Niet alleen razend snel maar ook nog eens catchy. Deze band zou nog wel eens aan het onsterfelijke Hypnosia denken. Bedankt voor de tip! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Heb ze in december live gezien in m'n thuisstad, daarvoor kende ik ze nog niet echt. Ben dan ook niet echt een grote thrash-liefhebber, maar zij mogen er wel wezen Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
|
|
Ben benieuwd of ze binnenkort weer in de buurt spelen |
|
Ik heb onlangs vernomen dat ze deze zomer in The Rambler staan |
|
Kan al niet meer wachten! |
|
15 juli dus! |
|
En dat was weer erg gaaf gisteren. Ook meteen de nieuwe cd aangeschaft en die klinkt weer snel, agressief en smerig. Het enige minpunt aan het album is het drumgeluid dat af en toe een beetje ''mat'' overkomt. Verder weer een puik album. |
|
Godver ja, dit is gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Leuk! |
|
Violator was live weeral geniaal. |
|
vette shit dit The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |