|
Auteur: |
|
|
http://www.generalsurgery.nu/ Zweedse old-school goregrind/deathmetal-band, die nogal van (oude) Carcass houden. Hun 1e full-length in hun 18 jarig (!) bestaan, is pas geleden uitgekomen via Listenable Records. Vind het zelf een heerlijke plaat, die ik inmiddels al behoorlijk de grijze kant op heb gedraaid. Julie? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-12-2007 22:22] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Generaal Zeurgerei is best aardig, maar ik heb wel genoeg aan 1 exemplaar van Symphonies Of Sickness. Hun eerste EP is wel een klassieker. |
|
Ik vind die mp3 van die full length eerlijk gezegd niet echt indrukwekkend. |
|
ik vind het wel ok, maar al gehoord signature |
|
Wat blijft deze toch héérlijk beuken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Ik neem aan dat dat op je sub-title sloeg. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Valt Regurgitate daar ook onder volgens jou? Dat vind ik namelijk vette shit, maar goed, dat ben ik an evil incarnation of DEATH! |
|
Ken ik niet, dus waarschijnlijk niet |
|
quote: Maken ook nog maar 25 jaar grindcore, dus dat scheelt an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Ghehe, no hard feelings Ik dacht dat die " " op mij/mijn reactie sloeg, en niet op de muziek. Ik ben ook redelijk gaar Anyway, ik ben ook een grindliefhebber ja, maar ik ben alles behalve snel tevreden. De mensen die mij kennen kunnen je daar alles over vertellen Ik vind het gewoon een heerlijk plaatje: lekker bruut, niet te chaotisch, productie is prima, instrumentbeheersing mag er zéker wezen en de nummers blijven lekker hangen; ik stel zeker mijn eisen [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-12-2007 22:21] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Die eerste ep ! Tijd terug nog eens een split-cd met de Country medical examiners oid gehoord. zelfde sound etc, echter lang niet cult zoals de eerste ep. |
|
Shit, die 2 nieuwe nummers klinken te gek! Kloten dat de plaat: "Corpus In Extremis: Analysing Necrocriticism" pas in maat uit komt www.myspace.com/generalsurgery |
|
zo, anders her-open je effe dit topic!!! vette band, laat voor de rest iedereen maar kletsen! |
|
quote: Inderdaad! De meningen verschillen nogal (niks mis mee trouwens). Ik vermaak me al weer enkele jaren prima met Left Hand Pathology. Toffe songs, lekkere sound. Ik vrees dat het met de nieuwe ook wel snor gaat zitten |
|
Lekker bandje, aardige gasten ook. Vind eigenlijk vrijwel alles van ze goed aan te horen. |
|
Hehe, ik ga die plaat zo maar weer eens opzetten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hmm, werden we hier met de Grindbashers ook niet mee vergeleken?? Niet de minste www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
wel leuke carcass vibes peeps IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Index / Heavy Metal |