|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
oh oops |
|
ach.. weer van die knuppeltjes die langs de zijlijn zulke nutteloze kritiek brengen.. probeer eens iets te bereiken voor dat je gaat zeiken over andere... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
rustig maar er zijn ook mensen die ze wel tof vinden |
|
Ik vind ze ook wel stoer.. ook de corpsepaint vind ik in tegenstelling met veel anderen niet bagger.. juist lekker simpel en gaar gedaan, niet van die gothische miniscule lijntjes e.d. ... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 17-01-2002 14:51] |
|
quote: nou moet je ff niet zo interessant doen met die foto's van je. Ik bedoel je hebt hier nix te zoeken eigenlijk. Als je hier bent kom je zelf alleen maar met nutteloze kritiek of, om mensen af te zeiken. ik vin die foto's eigenlijk pure spam. Beetje stoer doen over internet enzo..pff. Kijk als jij hier nou vaker kwam en wat bijdroeg ofzo...maar neej gelijk topicje aanmaken foto's dr in klaar!! weer reclame! Suck my piss |
|
quote: Wiegen Meister ! |
|
Coole foto's... Vooral de corpsepaint van de bassist vind ik er vet uitzien (vooral goed te zien op de 2e foto van boven) 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Of je quote gewoon de hele post |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Jim, je bent een rock-ster! ik wil jou meteen inlijven in het Professional Posers Legioen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ^Deze was wat geweest voor de emotie foto-wedstrijd [anyone?] |
|
brute foto's vuig toch blijf ik deze het mooist vinden |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |