|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ook met een aardig grote groep, 10 man ofzo denk ik |
|
Ik ga oa. met iemand die lult voor 10 man!! [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 27-06-2007 20:08] |
|
quote: LOL nee Hollie hebben wij al bij ons hahaha |
|
EEJ! Wat bedoel je daar nu weer precies mee, Triple Dan, dat is alleen als ik wat gezopen heb, en aangezien ik zelf moet rijden zal dat reuze meevallen, dus niet van tevoren al conclusies trekken, want daar wordt ik en eigelijk niemand vrolijk van, laten we het vooral gezellig houden en hopen op beter weer dan afgelopen weekend op Graspop Metal Meeting, want dat was huilen met de spreekwoordelijk pet op en de Xenos poncho aan à 0,99 euro het stuk, wat overigens de beste investering is geweest van mij van de afgelopen jaren en waarin ik komende zaterdag dan ook met gepaste trots acte de precense in zal geven! En nee, ik heb nu niks gedronken!!! |
|
quote: Doe me een plezier en trek vooral ALLEEN die poncho aan Hollie |
|
Wat een schijt editie was t dit jaar zeg!! 4 uur in de file gestaan, t terrein te klein, bands haast tegelijkertijd.... Volgend jaar maar weer Lichtevoorde en 2 dagen!! |
|
Hmmz, dus weinig gemist...moest afmelden ivm kaakonstekng en daaroverheen migraine. Bazzio Attacks!!! |
|
ja was inderdaad minder die files, gelukkig hadden we een sluiproute waar we "maar" 1,5u in de file hadden gestaan. Terugweg was ook een drama om het terrein te verlaten. Maar goed, ik heb er wel van genoten verder. Vai, Europe, Aerosmith en Toto waren gaaf en de Caiprinha's, baco's en Eristofs waren best lekker. Maar .... dit was wel de laatste keer Biddinghuizen |
|
|
|
Geen last van file gehad , In het begin misschien 5 min. vanwege het parkeren enzo, heb dus alle bands goed kunnen zien, Tesla was voor mij de beste band, Toto, Scorpions, Thin Lizzy en Aerosmith waren ook erg goed, ook op het einde geen last van file gehad (Gewoon iets eerder weg gegaan bij Aerosmith).. Lekker dagje gehad! :D |
|
Ik heb me ook prima vermaakt, hoor. Half uurtje file in het begin, daar viel wel mee te leven. Thin Lizzy, Scorpions, Australian Pink Floyd Show en Aerosmith waren gaaf. Jammer dat Europe en Roger Hodgson op een veel te kleine locatie met een veel te zacht geluid waren weggemoffeld. Mooi op tijd vertrokken (ik had Aerosmith vorige week ook al gezien, setlist was bijna hetzelfde), binnen een half uur van het terrein af. Leuk festival gehad. Bareuh... |
|
quote: +1... voor ons de eerste en laatste keer als het volgend jaar weer in Biddinghuizen is |
|
quote: Hehehe, mooi leesvoer... maar ik lees dat iedereen zo'n beetje via Harderwijk is gereden, erg dom... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Verklaar je nader? Ik ga al ruim 20 jaar naar festivals en dergelijke evenementen en ik heb files van die omvang nog nooit meegemaakt!! Het terrein moet van diverse hoeken gewoon goed bereikbaar zijn, zonder dat daar files van ontstaan van gem. zo'n 3 à 4 uur... Men kan die toestroom van zoveel mensen gewoon niet aan op 1 dag!! |
|
quote:Ik vind het sowieso vreemd dat er zoveel fileleed is bij een festival wat zo centraal ligt. Vorig jaar was het maar van 2 kanten te bereiken: A18 af, N18, dorpje in, landweggetje, smaller en nog smaller maar toch 50.000 man bij Roger Waters en na afloop was het nog best redelijk te doen. OK, wij hadden een vrij brutale chauffeur maar toch |
|
quote: Sja, het ligt niet echt geniaal daar qua aanvoerwegen, maar als je via Elburg rijdt had je nergens last van hoorde ik van een kameraad die erheen is geweest. Nu is het natuurlijk wel zo dat hij de omgeving kent, wat een voordeel is natuurlijk. Maar wat ik zo las komt er op neer dat de betaling niet gesmeerd liep... Wel erg klote voor iedereen die bands gemist hebben. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ze moeten gewoon weer terug naar Lichtenvoorde, veel groter terrein, meer sfeer etc. Dat uurtje extra rijden maakt me dan ook niet meer uit. |
|
quote:Dynamo 95 in Einhoven |
|
Hehe wij waren de files net voor gelukkig Verder leuk gehad ja, toppers; Thin Lizzy Toto Vai Europe (Wings of Tomooorrooow ) En Aerosmith was ook erg goed, maar toch deed het me niets meer. Helaas die Floyd-coverband gemist, want het scheen erg gaaf te zijn geweest. [edit]why de neuk krijg ik die blanke regel tussen Vai en Europe niet weg [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 02-07-2007 1:50] |
|
quote: jep, was minstens zo erg.. zijn op het laatst te voet gegaan |
|
quote: Was ik met de trein! |
|
quote: Inderdaad is een veel beter terrein ja en zeker meer sfeer.... en tevens verkeerstechnisch veel beter! Uurtje extra is het voor ons net weer niet |
|
HEUY!!!! Ondanks alles een mooie dag gehad! Europe eindelijk eens kunnen zien, alleen schandalig dat ze op een podium staan dat nog kleiner is dan een podium van een gemiddeld dorpsfeest (...en het geluid!!!!...welk geluid?) Aerosmith deed me deze keer veel meer dan op Graspop. Thin Lizzy erg gaaf...verder nog onder het genot van een paar potten bier geluisterd naar Riders on the Storm, Toto en RH. Moet wel zeggen dat ik er meer van verwacht had...klein terrein, podiums en geluid niet echt geweldig, lange wachtrijen...en natuurlijk de file [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 02-07-2007 10:58] |
|
quote:Omdat je gitaarsmiley wat teveel ruimte inneemt smarty Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |