|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag de 15e september zal er flink geheerscht worden in Leeuwarden. Eluveitie, Odroerir en Elexorien zullen de Gloppe van de nodige fijne klanken voorzien. www.gloppe.nl meldt verder nog het volgende: Aanvang 21:30 uur Schade: € 6,50 Den Lijscht: - Elexorien + Chocomel - Rajackar? - Varanus Bruce Banner |
|
Hé, toch wel Elexorien? Ik ben er wel even bij denk ik. |
|
Count me in |
|
Ze hebben wel chocomel in de gloppe dus dat komt goed uit. |
|
Ik weet niet hoor. Dat zou dit jaar de 4e keer Elaxerion betekenen!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja godver, ik kan dus niet. Heb late dient en kan geen vrij nemen. Dit betekent dat ik niet eerder dan 12 uur aanwezig kan zijn. En das hopeloos natuurlijk. spelfout weggehaald... |
|
Den Lijscht: - Elexorien + Chocomel - Rajackar - Zillah Morte |
|
Den Lijscht: - Elexorien + Chocomel - Rajackar - Zillah Morte - NecroBert KOMEN JIJ!!! Bruce Banner |
|
|
|
Echt wel! Heb er al enorm zin in! |
|
Jammer dat het zo pleuris ver is...zou wel mooi uitkomen , want dan zie ik Elexorien en Eluveitie in 1 keer... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Oh? Is het van de Gloppe naar Amerika verhuist dan? |
|
Hehe, ach, binnen NL is toch niets ver? Waar komt gij dan helemaal vandaan? |
|
quote: Rotterdammmmmmmmmmmmmmmmmmm Das toch 2 uurtjes touren..plus dat hele end weer terug snachts... Of lain moet 4 personen op de gastenlijst zetten..dan is het de moeite van het crossen wel waard [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 12-09-2006 19:14] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Gastenlijst... vergeet dat maar in de Gloppe... Kunnen ze soms echt belachelijk moeilijk over doen. Maar volgens mij speelde Elexorien toch ook nog in Rotterdam met Ko, Piet & Lani ??? |
|
Achterlijke Friezen ook...... nah ik ga Eluveitie zondag wel in Baroeg bekieken Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Haha, de entree is maar 6,50 en dan nog zeuren over gastenlijsten. |
|
quote:--> 26 oktober |
|
quote:Zeikerd! Ik kom die dag ook helemaal uit rotterdam |
|
Ja maar, hippies kunnen vliegen, dus dat telt niet. Rotterdam is dan binnenkort wel dichter in de buurt. De commissie zal het eens bespreken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat telt niet mee, jij hebt hele andere motieven, jongeman.. |
|
Ik ben het met de twee vorige posters niet eensch |
|
De vraag is natuurlijk: Is dat boeiend ? Wanneer is dat gedoe in Rotterdam dan ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Welk gedoe waar in rotterdam? |
|
Elexje samen met Ko, Piet en Lani ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |