|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
download opera 6 van www.opera.com sneller brwoser en hij pakt 99,9 % van de sites OK |
|
Wat voor computer heb je ? ... als je nog oude pentium hebt ... dan zou ik w98 installeren ipv w98se ... die zuigt namelijk. Verder alle opties zoals mooi openklappende vensters en menutjes uitzetten ... dat kost namelijk onnodige cpu-power. |
|
Minder van die vage sexsites bezoeken Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: niet voor jezelf spreken |
|
kijk of je schijf/virtual memory niet vol zit cookies en temporary I-files deleten als dat niet werkt ff scannen op housecall.antivirus.com eventueel virus verwijderen als dat niet werkt, mailbomb naar www.microsoft.com, weten ze ook hoe het is... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Welke versie van IE gebruik je? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Z delete is een handig programma wat alle temp I files delete ook de verborgen ie map,die erg veel rotzooi bevat. te downloaden op www.zdelete.com ennu voor de crack kun je me mailen. Spy software kan je browser ook laten crashen. Ad-Ware herkent de meeste spy software. http://www.lsfileserv.com/index.html [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 16-01-2002 16:49] |
|
Het deleten van je Internet Explorer folder lijkt me geen slimme actie. Daar wordt je browser niet sneller van want dan moet je alles opnieuw downloaden. |
|
Met een beetje een verbinding heb je er geen last van. de verborgen IE map in temp internet files houdt echt veel troep vast |
|
quote: een mailbom kan je niet sturen naar een url |
|
Ik gebruik IE versie 6 op een pentium 3 550mhz. Verder gooi ik regelmatig Norton antivirus erover en Windows washer. Ik vrees dat het formatteren wordt.... ...in het ergste geval neem ik nu alvast afscheid! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik weet niet hoeveel geheugen je in die machine hebt zitten maar een p3 moet flitsen met IE met w98se en IE6. Kijk anders of je nog allemaal rare achtergrond processen hebt draaien. |
|
Geheugen is 128MB; zou moeten kunnen dacht ik zo...Verder draaien alleen Norton en Zonealarm firewall mee.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
http://www.opera.com ZO'N fijne browser!! Het is ongeveer een half uurtje wennen, maar dan ben je echt om. Opera heerscht! En veel minder vastlopers dan dat kut IE. De gratis versie heeft een bannertje ergens. (pssst... Crack hebben? Mail Mij.) |
|
Virusscanners maken je systeem bepaald niet sneller trouwens, probeer eens zonder? |
|
quote: Ik heb dat al geprobeerd: het ligt kennelijk aan die bloody browser!!! (Dat printergedoe werkt ook al pas na tig foutmeldingen in een tijdspanne van een kwartier) Ik wordt snel oud zo!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nou andere browser dus. |
|
Voor de opera fans ... er is een nieuwe beta uit van 6.01 http://www.tweakers.net/meuktracker/1520 |
|
Ik heb hem gisteren gedownload (6.0), maar weet iemand hoe dat zit met java. bij b.v metal.pagina.nl werkt het doorlinken via java niet, java is mee gedownloaded en alle java opties staan enabled. Bazzio Attacks!!! |
|
Laat maar, ben er al achter, No Pop-Up optie Bazzio Attacks!!! |
|
Nou, Opera loopt bij mij meteen bij het opstarten alweer vast. De fout zit kennelijk dieper dan alleen de browser, maar een virus kan het niet zijn, want ik heb de HD ontelbare keren gescand. Verder gedefragmenteerd, opgeschoond etc. etc. Zit niets anders op dan een format C te geven en met schoon schip te beginnen. Later....zolang Netscape nog niet afhaakt lukt 't nog.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2002 9:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Probeer anders w2k of XP ... |
|
quote: en ik maar denken dat netscape de eerste is die afhaakt |
|
norton is nogal een geheugen vreter, zeker als je 128meg heb. Ik zou sowiezo alles van norton uit je geheugen halen. Verder zou ik wel win98 SE gebruiken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Dit forum is net Netscape echt een drama, dat wel. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |