|
Auteur: |
|
|
Ik pleur er gewoon een cd'tje in. Kan je tenminste luisteren waar je zin in heb. Probleem opgelost. |
|
quote: Als je het zo belangrijk vindt dan moet je zelf een radiozender opstarten en geen petities schrijven. De reden dat er geen dedicated metal zender is, is simpel: 1.Niet genoeg luisteraars --> Niet genoeg geld 2.Ongehoord restrictieve barrieres (kosten) om zelf iets in de ether te mogen spuiten --> Nederlandse overheid KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niet iedereen kan op zijn/haar werk zomaar een cdtje opzetten om welke willekeurige reden dan ook. Dat is al 1 reden. En soms kan het ook wel interresant zijn bands te horen die je niet kent. Ik vind radio daar toch wel _het_ medium voor. Reden genoeg lijkt me zo. quote: Als ik het kapitaal er voor had om zoiets te doen had ik het ook zeerzeker al gedaan [Dit bericht is gewijzigd door McKillem op 11-09-2006 12:08] |
|
Alleen een probleempje: De doelgroep is te klein om er een radiozender voor op terichten, een metal prgramma op een zender is al geen lang leven beschoren, of zelfs haalbaar. Daarom hebben ze internet radio geloof ik uitgevonden, oa. En anders wat Burzum zegt, cdtje erin tyfen, en anders maar gewoon je lot ondergaan en de radio aan. |
|
tja :D Je kunt een heleboel ook gewoon online beluisteren; da's tegenwoordig voor bijna iedereen bereikbaar en dan ben je niet afhankelijk van een bepaald uitzendgebied. Elke woensdagavond is er bijvoorbeeld " Pas op: Herrie! " wat wordt uitgezonden tussen 21.00 en 22.00 uur bij Radio Lelystad. de website: http://nightmarepatrol.net/herrie/news.php en je kunt via internet luisteren http://www.kingmanet.nl/radiolelystad/pagina/00000008.htm If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Ik vraag me af of die doelgroep wel echt zo klein is... Alleen op mijn werk al luisterd zeker een zesde deel van iedereen die er werkt naar metaal. Volgens mij word het gewoon niet genoeg gepromoot. Internet radio is inderdaad een goed alternatief alleen zet je dat er niet ff op in de auto of iets dergelijks. |
|
http://www.death.fm/ Black en death, en je kunt zelfs nummers aanvragen Helaas niet in de ether, maar dat is overrated. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ah blijkbaar is er toch iets Jammer dat ik dat wellicht hier weer niet kan ontvangen (enschede) |
|
en bijv. via internet is er 24/7 kinkaardschok... enige nadeel (vind ik) is dat wanneer je enige dagen achtereen een aantal uur luistert, je steeds weer dezelfde muziek voorbij hoort komen. Dat schijnt men expres te doen, maar da's voor mij dan een reden om toch vaak maar gewoon niet te luisteren :D If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Die doelgroep is idd te klein, dat is in het verleden vaak genoeg bewezen. Op een festival als Dynamo kwamen op het hoogtepunt 120.000 mensen, als die allemaal radio zouden luisteren heb je volgens mij nog geen groot genoege doelgroep. In dit land wonen 16.000.000 mensen ofzo, kijk eens hoe klein dat deel is wat naar bv. die bewuste dynamo is geweest in verhouding. Plus dat weinig to geen sponsors gevonden kunnen worden of bedrijven die in die blokken zendtijd voor reclame kopen, omdat metal in de media vaak een slechte naam heeft, en als er al weer eens een poging gedaan wordt voor een programma dat het op zon onchristelijke tijd is dat er toch bijna niemand bij machte is om het te luisteren -> is geen reclame blokken die verkocht worden -> geen programma. |
|
quote: jawel, via internet :D If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Op donderdag van 23:00 tot 24:00 is de Betonmolen op EnschedeFM, wordt door de Enschedese Headbangers Organisatie georganiseerd. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Misschien denk ik inderdaad wat te zwart/wit dan. Ik weet dus niet hoeveel luisteraars een "gemiddeld" radiokanaal heeft. |
|
quote: Hmm cool, welke frequentie zit enschede FM? quote: Oja :') [Dit bericht is gewijzigd door McKillem op 11-09-2006 12:20] |
|
En in Grun'N hebben we uiteraard elke dinsdag van 21:00 tot 23:00 op Oog Radio het alomgeprezen radioprogramma Vette Braggel! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: www.enschedefm.nl leef je uit Kan ook via internet. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
via de satelliet (en via bepaalde kabelaanbieders) kun je ook 24/7 een of meerdere metalzenders ontvangen. Mijn pa heeft UPC digital en daarbij dus een aantal rock zenders... en een heuse metalzender die best erg true muziek uitzenden, want een keer was ik er een keer, en we zette het op... dat was toch wel erg fijn voor m'n oren (helaas had pa er een andere mening over :D). Ikzelf kan het helaas niet ontvangen, want ik heb geen UPC, laat staan digital... heb wel een satelietontvanger die op de astra 1 zit en daar zit wel een metalzender, maar daar moet je waarsch. een apart abonnement voor hebben, want het blijft akelig stil als ik die frequentie op heb staan... Mijn hoop is nu gevestigd op het feit dat je tegenwoordig met 1 schotel, meerdere ontvangers kunt monteren en dus meerdere satellieten kunt ontvangen. Wellicht dat er op andere satellieten wel vrije ontvangst is. If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Dat kan toch volgens mij? Mits je een schotel heb die zichzelf kan draaien |
|
quote: nee, dat hoeft dus niet meer... je kan meerdere van die " knoppen " in je schotel monteren; dan hoeft de schotel zelf niet meer te draaien... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Zo leer je nog eens iets |
|
Van alle internetradiostations is 99,99% ronduit irritant omdat die alleen maar populaire metalmeuk draaien ... Wees geen pauper en koop gewoon cd's .. |
Index / Heavy Metal |