|
Auteur: |
|
|
Hoe zit dat eigenlijk met die ZM t-shirts?? |
|
quote: zou wel mooi zijn ja. Lijkt me erg koel een zm shirt. Helemaal nu de site een beetje populair begint te worden... |
|
Valt me inderdaad ook op. Het wordt steeds drukker.. My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone... |
|
Tshirts, tshirts, die komen meestal tot aan mijn knietjes ofzo, al eens aan girlies gedacht voor de dames??? |
|
Zodra er genoeg dames (of heren )zijn die zo iets willen lijkt me dat wel te regelen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Inderdaad.. Ik zie Asherah liever in een girlie dan in een T-shirt... |
|
Zoals ook al in het eerdere topic over de t-shirts is besproken laten we bij voldoende balangstelling ook girlies maken (Ik bedoel, ik heb zelf ook liever een girlie ) I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
In dien ideetjes nodig voor lay out toestanden, ik doe hele dagen niks anders, dus ik wil best wat meehelpen hoor!! |
|
Ga je gang ... er is door mad maikie al een ontwerpje gemaakt ... moet je even in dit http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=164 topic kijken. Maar feel free om wat anders te maken. suc6 |
|
Oeps, was even pleite van mijn server. Maar hij staat er weer te pronken. Toch leuk zo'n reactie! (bloos ) Mad Maikie |
|
quote: Wat denk je van ZM-bikini's en Beha's Alhoewel.... Erica Terpstra is zwemster... en mocht zij ooit zo'n ding aanschaffen... neej, laat maar! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Bij de weg.... hoe kun je die shirts bestellen? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
De shirts zijn nog niet te bestellen, maar als ze klaar zijn zullen ze gewoon bij Paul en mij verkrijgbaar zijn..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Index / Algemeen |