![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
In A'dam waren ze iig vet hoorde ik. Satyricon dan. |
|||||||||
|
Ik ben d'r ook bij met special mystery guest Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
Ik zonder special mistering gast |
|||||||||
|
quote: Jawel |
|||||||||
|
quote:Ohja, jij was de tering gast [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 25-09-2006 20:23] |
|||||||||
|
ik ga wel ja |
|||||||||
|
Word er nog Fluisterwoud kroam verkocht dan? iets van shirts?? Against God and Government |
|||||||||
|
quote: dat lijkt me sterk, het enigste wat ze in 013 hadden was een langs galg en rad cd en een urfaust dubbel lp (waar ik gvd geen geld voor had en als ze nu welk shirts hebben ga ik huilen, tenzij ik dat shirt al heb |
|||||||||
|
Ik heb nog steeds een langs galg en rad shirt zonder mouwen inc spermavlekken voor 150 euro te koop... |
|||||||||
|
Tering man, goeie deal. Ik zou het zo gedaan hebben maar ik heb er zelf al acht van. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|||||||||
|
quote: ik 1 edit: ik zoek trouwens nog steeds het fluisterwoud demo shirt, en ben bereid er goed voor te betalen [Dit bericht is gewijzigd door celtic_winter op 27-09-2006 18:47] |
|||||||||
|
Maar jullie hebben beide niet mijn liefdes-sap er op. Dat maakt ze al direct inferieur. |
|||||||||
|
quote: daar zit wat in ja, je mag wel over mijn sokken kwakken, als je daar behoefte aan hebt |
|||||||||
|
naja, ik kijk morgen wel even Against God and Government |
|||||||||
|
Gelukkig heb ik al 3 Fluisterwoud shirts |
|||||||||
|
Iemand enig idee hoe laat de 1e band begint? Deuren open om 20:00, maar wet niet of ik dat ga redden... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|||||||||
|
Voor de liefhebber heb ik nog witte Fluisterfout shirts. 10 euro (enkel in L en XL). Ik ben er morgen ook, dus geïnteresseerden moeten (vlug) mailen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|||||||||
|
quote: Meestal begint de eerste band een uur na opening ongeveer. |
|||||||||
|
quote: Dat moet ik wel halen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|||||||||
|
Veel zin in! an evil incarnation of DEATH! |
|||||||||
|
Trek je ook dat Dracula pakje aan? ^^. |
|||||||||
|
Doe jij dan die geile zonnebril op |
|||||||||
|
Natuurlijk, anders vinden mensen mij niet zo stoer. |