|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
In A'dam waren ze iig vet hoorde ik. Satyricon dan. |
|
Ik ben d'r ook bij met special mystery guest Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: |
|
Ik zonder special mistering gast |
|
quote: Jawel |
|
quote:Ohja, jij was de tering gast [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 25-09-2006 20:23] |
|
ik ga wel ja |
|
Word er nog Fluisterwoud kroam verkocht dan? iets van shirts?? Against God and Government |
|
quote: dat lijkt me sterk, het enigste wat ze in 013 hadden was een langs galg en rad cd en een urfaust dubbel lp (waar ik gvd geen geld voor had ) en als ze nu welk shirts hebben ga ik huilen, tenzij ik dat shirt al heb |
|
Ik heb nog steeds een langs galg en rad shirt zonder mouwen inc spermavlekken voor 150 euro te koop... |
|
Tering man, goeie deal. Ik zou het zo gedaan hebben maar ik heb er zelf al acht van. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ik 1 edit: ik zoek trouwens nog steeds het fluisterwoud demo shirt, en ben bereid er goed voor te betalen [Dit bericht is gewijzigd door celtic_winter op 27-09-2006 18:47] |
|
Maar jullie hebben beide niet mijn liefdes-sap er op. Dat maakt ze al direct inferieur. |
|
quote: daar zit wat in ja, je mag wel over mijn sokken kwakken, als je daar behoefte aan hebt |
|
naja, ik kijk morgen wel even Against God and Government |
|
Gelukkig heb ik al 3 Fluisterwoud shirts |
|
Iemand enig idee hoe laat de 1e band begint? Deuren open om 20:00, maar wet niet of ik dat ga redden... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Voor de liefhebber heb ik nog witte Fluisterfout shirts. 10 euro (enkel in L en XL). Ik ben er morgen ook, dus geïnteresseerden moeten (vlug) mailen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Meestal begint de eerste band een uur na opening ongeveer. |
|
quote: Dat moet ik wel halen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Veel zin in! an evil incarnation of DEATH! |
|
Trek je ook dat Dracula pakje aan? ^^. |
|
Doe jij dan die geile zonnebril op |
|
Natuurlijk, anders vinden mensen mij niet zo stoer. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |