|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ik er ook wel 1 kan maken met wat hulp. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
je kunt hoogstens helpen een mens een beter mens te maken. Maar uiteindelijk moet men dat zelf wel willen. Dat is ook het lastige. Ik geloof wel dat er andere dingen kunnen plaatsvinden, ingrepen van Boven of mensen die echt doordringen en iets doen ontstaan. [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 14-08-2010 13:56] |
|
Met een beetje antibiotica zijn al veel mensen beter gemaakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ja van wie zouden ze die wetenschap hebben of die gaven |
|
quote: De levertijd is zeker ongeveer 9 maanden? * (* mits er direct raak geschoten wordt natuurlijk) ------------------------------ Mensen kunnen zich ontwikkelen, mensen kunnen dingen aanleren, dus als jij kiest wat een mens leert, heb je invloed op die ontwikkeling. Dus is de mens op zekere hoogte maakbaar. Het afleren is de echte uitdaging. Kun je een mens echt opnieuw 'programmeren'? Of kun je er alleen maar uithalen wat er al in zit en er dingen aan toe voegen? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Mwa de vraag is dan ook erg welke middelen jij daarvoor ethisch gezien voor durft te gebruiken. Shocktherapie leert je veel dingen af. Hehe geniaal, een apparaatje wat je afleert te concentreren. Zo kun je het met de huidige technologie al redelijk doen met bepaalde specifieke gedachtes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |