|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Kijk eens aan, een keer andersom. |
|
wij zoeken nog een label |
|
quote: Neem contact op zou ik zeggen! |
|
wij zoeken ook nog een label |
|
Ghehehe hij krijgt het er nog druk mee, zijn eigen band heeft die in ieder geval al met zn label. |
|
Hij heeft geloof ik zelfs al personeel aangenomen. |
|
"Once D.I.Y., Always D.I.Y." Als dat zo was, zou een label ook overbodig zijn. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: W00t! Ik hoop wel dat hij ook een big pimpin bureaustoel heeft. |
|
quote: Ik bedoel hier meer mee, niet meteen na een goede release als een gek overal geld aan uit te geven, maar juist D.I.Y te blijfen door alles zelf te doen, en niet meteen alles duur en commercieel uit te besteden. |
|
cdr's met een gekopieerd hoesje dus. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik kan me geen reden bedenken waarom jij dat hoopt eerlijk gezegd. |
|
Lijkt weer een beetje een gevalletje "als ik met mijn bandje geen label kan vinden begin ik er gewoon zelf 1", Frank. (Ik ga er maar even van uit dat je Frank bent) (Nee, FRNK. Ik bedoel die andere Frank) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Uuuh, kosten voor het produceren en het verzenden optellend lijkt het me minder verlies gevend de CD gewoon op je bandsite ter download aan te bieden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
quote: |
|
quote:FRNK! Wellicht zoekt ze nog een airdrummer en -gitarist |
|
quote: welke band zit jij dan? |
|
quote:Ja tijd voor erkenning, bandmaat |
|
quote:Ik bedoel maar! Erkenning dankzij AoD en SinterklaasKapoentje, wie had dat gedacht |
|
quote: Nog geen reactie op gehad? Bruce Banner |
|
Zwijgen is toestemmen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Aah, dus als je geld te besteden hebt haal je "D.I.Y. forever" van je site. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Zeg ik dat? Ik geloof dat er hier mensen zijn die niet open staan voor dingen, helaas, dan kunnen ze beter ophouden met posten, al vind ik het wel grappig. [Dit bericht is gewijzigd door Kleine-Kapoen op 19-09-2006 15:27] Enskedese Kopknikkers Bende |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |