|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee hoor. Maar net zoals alles wat men neerzet.. het is nooit goed genoeg voor sommigen. Dan hadden ze het liever elders willen zien of een andere datum. En dan willen ze hier de discussie starten over het wel of niet eens zijn van een regio verdeling. Gaan ze maar mooi ergens anders zeuren, op de juiste plek.. bij aardschok dus. En nee dit is niet richting een persoon ofzo, maar in het algemeen voor het geval men daar ook weer over begint te zeuren. Laat al die lui uit het hoge Noorden maar naar Zwolle komen, leren ze dat ook eens kennen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-11-2006 22:29] |
|
Van harte X-TinXion lieden! (15 dec in Zeist). Iemand die meer bands/data weet wellicht? |
|
Succes X-Tinxion! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Chiraw is in Hedon aanwezig |
|
Dat zijn al 2 bands waar ik me prima in kan vinden |
|
DEELNEMERS METAL BASH 2006 – 2007 HEDON-ZWOLLE vrijdag 1 december www.hedon-zwolle.nl Chiraw Carnal leftovers Sphere of souls my own mess DYNAMO-EINDHOVEN zaterdag 2 december www.dynamo666.com Spoil Engine Beaverstore Scenario II Engine Of Doom De Pul-Uden zaterdag 9 december www.depul-uden.nl Fuelblooded Transentience Diggeth Herfst De Peppel-Zeist vrijdag 15 december www.peppel-zeist.nl X-Tinxion Apocrypha Return To Reason Headhaunter |
|
present!! |
|
quote:Dank u Metal Mike beloofde me vanavond al het spul door te mailen maar zo is het natuurlijk ook prima Ook een dikke proficiat aan de lieden van CL uiteraard! |
|
yeah lekker brekk'n en beuk'n oh ja en natuurlijk en @ judgie thanks dude [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 14-11-2006 12:06] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Mooi! We zullen er een feestje van bouwen!!! [Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 14-11-2006 18:49] |
|
Aanwezig!!! [Dit bericht is gewijzigd door w817tjes op 14-11-2006 19:20] |
|
Bestaat Apocrypha ook weer? En ze doen ook nog eens mee aan de Metalbash... I like to rock and roll all night and part of everyday |
|
carnal leftovers in hedon? HEY ROCKGOD... moeten we nu nummers van jullie coveren? of zullen we dat maar een andere x doen |
|
quote: Haha, beetje kort dag, maar blijft wel op het 'nog-te-doen'-lijstje staan |
|
quote:was het die Apocrypha maar ja.. Aanwezig in Zwolle en Zoetermeer |
|
quote: daar houden we jullie (en ons) aan |
|
quote: Zwolle lijkt mij ook wel wat Kan alleen zijn dat ik al andere plannen heb, even checken. Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: da wordt plannen wijzigen heeeee |
|
quote: hahaha ok, wat schuift het? Je vraagt niet eens of ik naar de Peppel kom! [edithoer: ehm off topic: Connie, volgens mij is je myspace gehacked, staan allerlei belachelijke bulletins onder jouw naam gepost ] [Dit bericht is gewijzigd door Pem op 15-11-2006 15:09] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Check maar es even ja Zou gezellig zijn |
|
quote: Heb ik dan een logeeradresje? *zwagert lief aankijk* Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Ja TUURLIJK!! |
|
quote: Yay!!! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Hmmm, waarom nou net op 1 december? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |