|
Auteur: |
|
|
Ik heb oogkleppen. Geen interesse. |
|
Wat is het, waar is het etc. etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Mja nou het bestaat niet meer, ze zijn in 93' gestopt en speelde thrash/death metal, ik ben echter zo onder de indruk van de laatste demo dat ik het wel een topic waard vond! "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
Nooit van gehoord. En zo'n naam zou ik me wel herinneren. |
|
Ik heb Germicide hier liggen. Geen idee meer hoe die klinkt. Eens onder het stof weghalen. spelfout weggehaald... |
|
Ejaculate = thrash metal. Eind jaren tachtig opgericht in Hazerswoude (Zuid-Holland) door Richard Willemse als Ejaculatie. Niet veel later naam veranderd in Ejaculate. Drie demo's uitgebracht: 1990 They are not real 1991 Germicide 1992 Modify Modify is duidelijk de sterkste release. Modify werd opgenomen met de laatste, meest bekende en meest vaste line-up: Richard Willemse - Drums Koos Lammers - Gitaar Arjan ten Brink - Vocalen Remco Kreft - Gitaar Alex Hulst - Bas Oud-bandlid Vincent Scheerman speelde enige tijd in Sexorcist, vormde in die periode Dissect en speelde later enige tijd in Xenomorph. Richard Willemse was betrokken bij Witin Temptation, speelde later nog in Near Dark en Barton Dean en nog wat dingen. Wat hij momenteel doet is onbekend. Remco Kreft werd na het uiteenvallen van Ejaculate een sleutelfiguur in Xenomorph in is dit nog steeds. Op Modify zijn wat death metal invloeden te horen, beetje Pestilence stijl. Ejaculate heeft ook een aantal optredens samen met Pestilence gedaan in die tijd. [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 26-09-2006 14:56] This is Zodiac speaking... |
|
Wow gedetaileerd, enkele dingen wist ik nog niet, parate kennis? Enne die Germicide demo verkoop je die Varanus? "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
quote: Zal em eerst es opzoeken en beluisteren. Daarna hoor je het wel spelfout weggehaald... |
|
quote: Het roddelcircuit en internet zijn mijn bronnen This is Zodiac speaking... |
|
Laatste nieuws: Richard Willemse schijnt nu een kale neger te zijn [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 04-10-2006 9:48] This is Zodiac speaking... |
|
Hier wordt de Germicide-demo verkocht: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=19117&highlight=ejaculate |
|
Thankx!! "Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
Jaap's moeder! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 06-10-2006 1:12] |
|
*R.R.R.* |
|
"Je moet de mening van de meerderheid niet verwarren met de waarheid....." |
|
quote:Leuke term om op te Googlen ook.. |
Index / Heavy Metal |