|
Auteur: |
|
|
gevonden op een ander messageboard Sinister is looking out for a new guitarplayer!!! Longtime Sinister-member Bart van Wallenberg has decided to quit Sinister because of personal reasons. Therefore the band is urgently looking out for a new guitarist that can play with the band on their upcoming single shows and on their upcoming European Tour to promote their most recent album "Creative Killings", out on Hammerheart Records. The new guitarist needs to be technically well skilled and besides be able to guarantee a full commitment to the band. Interested??? Then send an e-mail to Alex Paul: paul@mtb.eur.nl |
|
mijn roeping |
|
quote:Nee dat was de Beatles opnieuw oprichten. |
|
quote: Hmm, is dat zo? |
|
quote:Ja ja, nu opeens gaan ontkennen he! |
|
quote: 'K zou niet durven |
|
Misschien kunnen we samen gitaar gaan spelen bij Sinister. Jij de aanslag en ik het vingerwerk. Hmm, dat klinkt een beetje maf. |
|
quote: gna, ja idd. Maar eerlijk gezegd heb ik niet veel behoefte om in Sinister te spelen. Wil je me soms steunen met m'n beatles project? |
|
quote:Lijkt me een strak plan. Volgens mij is er nog 1 Beatle in leven die ons de "tricks of the trait" bij kan brenger. Zoals hoe je je haar moet hebben. |
|
quote: Cool, bel jij 'em straks ff? Misschien heeft ie dit weekend wel tijd |
|
Wat mij opvalt is dat niemand serieus op dit topic reageert. |
|
het is moeilijk om tussen jullie diepgaande discussie te komen |
|
Het stond ook al op de frontpage. |
|
hahaha, dat was nog eens een offtopic-topic! En hij is nog steeds niet geslotjet -That's the spirit- |
|
quote:Misschien als je zelf wat beter je best deed om dat te doen. |
|
Ik geloof dat bart en aad al heel lang elkaars bloed wel kunnen drinken. Dus dit nieuws komt niet echt als een verassing. Ik hoop alleen dat dit niet de nekslag voor sinister wordt |
|
quote:Ik heb gezegt dat ik niet bij Sinister wil spelen. |
|
quote: als ze die gevoelens nou eens ff in de praktijk zouden brengen, zou ik er wel in willen spelen |
|
New material ready. Sinister, who have re-signed to Nuclear Blast as reported earlier, already working on new stuff for their upcoming album which so far bears the working title "Savage Or Grace". Five songs are currently ready, and will probably be recorded at the Excess Studio (After Forever etc.) at the end of the year. Also, the band will tour Europe soon, together with Nile and No Return |
|
Ik sprak laatst met Pascal en hij heeft er al echt zin in... not! Hij doet er in de studio altijd zo lang over, dat de lol er voor hem gauw af is. Dat krijg je, hè, met die Pietjes-precies. Touché, pussycat! |
Index / Heavy Metal |