![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
in de baroeg en gratis ??? willen ze echt naar den tering ???? ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
WTF??? ![]() ![]() |
|
yep fow real Zaterdag 23 September Amon Amarth release-party I.s.m. Metal Blade records, met veel materiaal van het nieuwe album ‘With Oden On Our Side’ en diverse gratis goodies. DJ’s Marcel + 1. Entree gratis. Open 20.00 uur... meer info volgt [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 17-09-2006 20:29] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Stel dat er geen voorprogramma is en de band begint om een uurtje of 9, dan ben ik misschien wel bereid om na school even te komen kijken... ![]() |
|
Zaterdag naar school???????? Das dwang arbeidt Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
*wabla* wat is t nou? de 23ste of de 27ste? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
23 september Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
scheize... (ik zelf weer).. dan zit ik al bij Disturbed Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: 1. Op het conservatorium is het heel normaal dat je zaterdags gaat studeren (lees: oefenen). ![]() 2. Ik had verkeerd gelezen; had in m'n hoofd dat het 27 november, oftewel woensdagavond was. De 23e ga ik al naar Satyricon en Keep Of Kalessin... ![]() |
|
Amon Amarth in Baroeg of hun schijfje in de Baroeg hehe. Nergens meer info dan dit. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-09-2006 22:45] ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ghehehehehe.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-09-2006 22:45] ![]() |
|
quote: Ik gok er dus op dat alleen de cd in Baroeg is. Of ze doen een hele cd release tour in locale kippenhokken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Oh daar ook al.. ja cdtje draai'N dus.. woohooo gratis ja? Nou, daar moet ik bij zijn. ![]() |
|
Ik ga wel voor de goedkope oplossing: http://www.torrentspy.com/torrent/850392/Amon_Amarth_With_Oden_On_Our_Side_2006_ADVANCE_DRS Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Diezelfde avond overigens ook in Dynamo. Dit na het optreden van Death Squad en Bloodsin. Ook hier de entree gratis ende voor noppes ![]() ![]() |
|
de PRE-RELEASE party (of hoe de fuck je dat ook noemt) is VANAVOND in de Goudvishal. Eerste 15 bezoekers GRATIS shit (cd's - tshirts etc). Maandag 18 september Odroerir (ger), Eluveitie (ch) Thronar Zaal open 19:30 Entree € 7,00 ![]() ![]() |
|
Volgens mij ook in de STER in Groningen... ![]() |
|
Zal dus wel alleen de cd zijn. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Hoe wil je dat hebben sjaak? ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: De entree is gratis hee! ![]() ![]() |
|
quote: Zal me een worst zijn, Piet. Volgens mij heb ik dan toch iets anders... ![]() ![]() |
|
Als het alleen een cdtje is ben ik zo weer pleite..die heb ik zelf ook wel ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Jij dacht dat de band op tig plaatsen tegelijk gingen spelen voor noppes en daar dan geen melding over maken op hun officieele website? Vandaar je ![]() ![]() |
|
quote: Stiekum ook maar eens even naar geluisterd. Maar euhhh al die nummers zijn bij mij 30-50 min. van lengte?? ![]() jaja het origineel kopen ![]() Maar over de nummers verder....klinkt erg lekker vooral Asator beukt weer als van ouds ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |