![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
In dit topic zal streng gemodereerd worden. Enkel serieuze reacties dus! Doe mee met het Sound Effects onderzoek en maak kans op een I-pod! Sound Effects onderzoekt muziekbelevingen tijdens het uitgaan. Ben je tussen de 16 en 30 jaar en ga je minimaal twee keer per maand naar een discotheek, poppodium, concert of een dance event, doe dan mee aan het Sound Effects msn-onderzoek. Centrum Media en Gezondheid en de GGD Amsterdam zijn geïnteresseerd in jouw mening over de muziek tijdens het uitgaan. Hoe belangrijk is de muziek voor jou tijdens het uitgaan en wat vind je van het muziekvolume. Onder de deelnemers worden een I-pod en een op maat gemaakte oordoppenset van Filterz* (t.w.v. 199 euro) verloot. In totaal zoeken we 100 jongeren. Reageer snel, want alleen de eerste 100 kunnen mee doen. Je kunt mee doen door je msn-account (e-mailadres) te sturen naar: sound-effects1@hotmail.com en dit e-mailadres in je msn-box op te nemen. In de week van 25 september t/m 20 oktober word je dan via de msn benadert door één van de interviewers. Het interview duurt ongeveer een half uur. Mocht je vragen hebben dan kun je contact opnemen met Merlin Jurg; mjurg@ggd.amsterdam.nl [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 20-09-2006 17:01] ![]() |
|
Leeftijdsdiscriminatie ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Dat e-mailadres, 'soundeffects1@hotmail.com' werkt niet, m'n mail wordt gebounced. ![]() |
|
quote: Ik heb de mensen bij Soundeffects erover gemaild! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 19-09-2006 22:35] ![]() |
|
Gemaild, geen bounce gehad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Toch wel, stelletje homeaux! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Dan moet ik snel zijn, ben bijna niet meer geen 30 hehe ![]() |
|
Hmmz.. die oordoppen voor niks dat zie ik wel zitten ![]() ![]() |
|
gemailt ![]() edit: ik kreeg hem ook terug van ene 'postmaster', foute boel dus [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 20-09-2006 11:15] ![]() |
|
Als ik het adres aan msn toe probeer te voegen geeft hij ook aan dat het adres niet bestaat dusja.. Laat het maar weten wanneer het wel werkt ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
email adres doet het bij mij ook al niet... ![]() |
|
dit is het goede adres sound-effects1@hotmail.com ![]() |
|
quote: Inderdaad, ze hadden het streepje vergeten in hun stukje tekst. ![]() |
|
*Kick* ![]() |
|
quote:Dat zijn lange weken ![]() Maar goed, ik hoor het wel (of niet) van ze. ![]() |
|
Wel dus. Zojuist een fikse chatsessie achter de rug met een lieftallige medewerkster. Uitstekend initiatief deze actie ![]() Nu maar hopen op een paar oordoppen ![]() ![]() |
|
Duurde inderdaad wel even ![]() ![]() |
|
Inderdaad! ![]() |
|
Hadden jullie ook Kelly? ![]() |
|
Geen idee. ![]() |
|
3 keer om de naam gevraagd nooit gekregen, maar ik denk niet dat ze kelly heette (maw. ik herhaalde de eerste de vraag) [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 27-09-2006 20:34] ![]() |
|
Inmiddels ook een gesprek gehad! Positieve zaak dit. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Nu bezig ![]() ![]() |
|
ik ben nu bezig... wat een vragen ![]() ![]() |
|
haha ja vond het soms echt lastig om goed te antwoorden ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |